فونیکس تیگو 8 پرو رسما معرفی و قیمت‌ گذاری شد

شرکت مدیران خودرو پس از برگزاری چندین برنامه غیر رسمی، سرانجام فونیکس تیگو 8 پرو را در مرکز همایش های صدا و سیما رونمایی و قیمت گذاری کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت مدیران خودرو در سال جاری یکی از فعال ترین خودروسازان داخلی بود که هم محصولات جدیدی را راهی بازار کرد هم برندی جدید را به بازار ایران معرفی کرده است.



اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر از فونیکس تیگو8 پرو هستید، مطالعه لینک های ذیل را پیشنهاد می کنیم:



«گذر موقت» در نوار ساحلی با فونیکس تیگو 8 پرو

 

فونیکس تیگو 8 پرو با پکیج رانندگی نیمه خودکار می آید

 

فونیکس تیگو 8 پرو، در 35 عکس نوشته

 

گزارش تصویری کامل از تیگو8 پرو

 

معرفی برند فونیکس مدیران خودرو
 

مدیران خودرو که از ابتدای سال جاری آریزو 5 پرو و ایکس 22  پرو را به بازار عرضه کرده بود امروز لوکس ترین شاسی بلند تولید داخل را با طیف گسترده ای از امکانات رفاهی و خودران رونمایی کرد.

 

گزارش تصویری مراسم رونمایی از تیگو8 پرو را اینجا ببینید
 

 

هر چند پیش از این تیگو 8 پرو در برنامه های مختلفی به نمایش درآمده بود اما رونمایی رسمی و اعلام قیمت فونیکس تیگو 8 پرو امروز به صورت رسمی با حضور هنرمند بنام تلویزیون و جمعی از مدیران این خودروسازی و نمایندگان مجاز مدیران خودرو انجام شد.

تیگو 8 پرو امروز با حضور کامبیز دیرباز به عنوان مجری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و در حضور اصحاب رسانه رونمایی شد.

در این مراسم همچنین قیمت قطعی تیگو 8 پرو، یک میلیارد و 750 میلیون تومان اعلام شد.

تیگو 8 پرو با موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ و حجم موتور 1598 سی سی TGDI توربو شارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت با حداکثر قدرت 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 290 نیوتن متر ( همان عددی که پشت خودرو نوشته شده است) در 2000 دور در دقیقه به همراه گیربکس 7 سرعته DCT یا دوکلاچه تر، با قابلیت انتخاب سه حالت رانندگی اسپرت، نرمال و اکونومی، قدرت را به چرخ های جلو در این خودرو تک دیفرانسیل انتقال می دهد.

این خودرو در بخش ایمنی امکاناتی نظیر کیسه هوای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای و کیسه هوا برای ایمنی زانوها ، ترمز ضد قفل ABS ، توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک حرکتی در سربالایی، خواندن تابلوهای سرعت، راهنما (درصورت استاندارد بودن اندازه، فرم و رنگ) و نمایش آن روی صفحه کیلومتر، راهنمای حرکت بین خطوط، محدود کننده سرعت، حفظ فاصله با خودروی جلویی، سنسورهشدار نقطه کور روی آینه های جلو و درهای عقب در کنار دستگیره، دوربین ثبت وقایع هنگام رانندگی و هشدار استراحت راننده در طی مسافت های طولانی دارد.

فونیکس تیگو8 پرو همچنین در بخش امکانات رفاهی از سیستم ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، اهرم تعویض دنده دیجیتال، دوربین 360 درجه، سنسور پارک، سیستم صوتی با کیفیت ساخت شرکت سونی به همراه 8 بلندگو، سیستم نظارت بر باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، چراغ های تمام LED ، استارت دکمه ای، کروز کنترل، سنسور باران، صفحه نمایش بزرگ، تهویه مطبوع اتوماتیک برای سرنشینان جلو و عقب، سیستم یونیزاسیون هوای داخل کابین، شارژر وایرلس موبایل، بازشدن در صندوق عقب به صورت کاملا برقی، صندلی های جلو با حرکت برقی و مجهز به گرمکن، امکان تنظیم صندلی راننده در 12 حالت به صورت برقی، آینه های برقی، سیستم قفل مرکزی، حافظه برای ذخیره تغییرات تنظیمات صندلی، کول باکس داخل کنسول وسط می توان نام برد.

کد خبر 136504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدراجی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    5 0
    کاش یه مرد پیدا بشه، داد مردم ایران رو از این شرکت‌های خودرویی بگیره، آخه نامردا چرا ما ماشینی رو که ته تهش ۲۵ هزار دلار قیمت داره باید بخریم یک میلیارد و هفتصد و پنجاه؟؟؟؟؟ دلار ۷۰,۰۰۰ تومن شده؟
  • امیرخان ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    1 0
    چطوری که واردات خودروهای بالای 40 هزار دلار ممنوعه اما تولید فروش با این قیمت مشکلی نداره؟؟؟ مگه ماشین با این قیمت ارز بری نداره؟ این ماشین لاکچری نیست ؟ منافاتی با اقتصاد مقاومتی نداره؟ باعث تجمل گرایی در جامعه نمی شه؟ ابن سوال ها رو باید کسانی جواب بدن که به بهانه های واهی واردات خودرو رو متوقف کردن و این بلا رو سر ملت آوردن که ماشیت چینی رو 1750000000 تومان یا به عبارتی 62000 دلار پول بدیم...