کد خبر 136605
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
 توقف عرضه محصولات استیشن بنز

آینده برای محصولات استیشن مرسدس بنز تاریک به نظر می‌رسد. در حالی که ولوو مصمم است هم خودروهای استیشن و هم سدان‌ها را زنده نگه دارد، مرسدس ظاهرا مسیر دیگری را در پیش گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، این خودروساز آلمانی قصد دارد تا پایان دهه حاضر عرضه هر نوع استیشن را در خط تولید خود متوقف کند. نسل آینده کلاس E که ظاهرا در سال 2030 وارد بازار خواهد شد، یک نوع محصول استیشن نیز ارائه نخواهد کرد. مرسدس آخرین نسل کلاس C را با یک مدل استیشن سنتی معرفی کرد، همچنین یک نسخه سواری تمام زمین را ارائه می‌کند که فقط در اروپا موجود است، اما چه کسی می‌‌‌داند این مدل‌ها تا چه زمانی زنده خواهند ماند.

ناقوس مرگ استیشن ‌‌‌های مرسدس بنز در سپتامبر به صدا درآمد، زمانی که مارکوس شفر، مدیرعامل شرکت، درباره بازار رو به کاهش خودروهای استیشن در زمانی که خودروسازان‌میلیاردها دلار برای انتقال به خودروهای الکتریکی هزینه می‌کنند، بحث کرد. اختصاص دادن پول برای طراحی، توسعه و ساخت خودروهای الکتریکی برای مشتریانی که در حال کاهش هستند، وقتی که مشتریان به جای آن کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای الکتریکی می‌خواهند، توجیه آن آسان نیست. این شرکت در حال بررسی جایگزین‌هایی برای ارائه این مشتریان، به ‌‌‌ویژه برای مشتریان آلمانی است.

کد خبر 136605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha