آغاز پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا

از امروز پنج شنبه(30 دی ماه جاری) و به مدت دو روز، پیش فروش یك ساله و پیش فروش مشاركت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، در طرح پیش فروش یك ساله گروه خودروسازی سایپا شش محصول كه شامل شاهین G، كوییك S، كوییك R با گیربكس معمولی، كوییك با گیربكس معمولی، ساینا S و سایپا SE151 موتور M13 است، عرضه خواهد شد. همچنین در طرح پیش فروش مشاركت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، شش محصول یاد شده عرضه می شود.

طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا


متقاضیان محصولات سایپا می توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در یكی از روش های پیش فروش یك ساله و پیش فروش مشاركت در تولید و یا هر دو روش ثبت نام كنند؛ بر این اساس ابتدا قرعه كشی روش پیش فروش یكساله انجام می شود و در صورت منتخب شدن در قرعه كشی مذكور، متقاضی در قرعه كشی مشاركت تولید، شركت داده نخواهد شد.از این رو در صورت منتخب نشدن در روش پیش فروش یك ساله، متقاضیان در قرعه كشی مشاركت در تولید شركت داده خواهند شد.

 

طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا
 

لازم به ذكر است در صورتی كه متقاضیان در یكی از روش های فروش شركت كرده باشند، صرفا در قرعه كشی همان روش شركت داده خواهند شد.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یك روز پس از اتمام قرعه كشی اعلام خواهد شد. بدین جهت پس از اعلام نتایج قرعه كشی، منتخبین در هر دو روش پیش فروش یكساله و مشاركت در تولید بایستی ظرف مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام كنند.

 

علاقمندان برای دریافت بخشنامه کامل طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا کلیک کنید.

 

کد خبر 136606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha