کاهش 47 درصدی خودروهای ناقص سایپا در فروردین ماه

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: میزان خودروهای ناقص در فروردین ماه سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 47 درصد كاهش یافته است.

مسعود پروین با اشاره به اینكه گروه خودروسازی سایپا در برنامه تولیدی كه به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه كرده بود، می بایست در فروردین ماه 20134 دستگاه خودرو تولید می كرد در حالی 3 درصد از این برنامه جلوتر است، تصریح كرد: این مجموعه با وجود تمام مشكلات و خودروهای ناقصی كه وجود داشت، موفق شد ٢٠٨٤٥ دستگاه انواع محصولات را تولید كند و همزمان خودروهای ناقص را نیز كاهش دهد به طوری كه موجودی خودروهای ناقص گروه سایپا كه در پایان فروردین ماه سال گذشته حدود 58 هزاردستگاه بود با انجام تكمیل كاری، تا پایان فروردین ماه سال جاری به حدود 31 هزار دستگاه رسید.

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا با تاكید بر اینكه میزان خودروهای ناقص در فروردین ماه سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 47 درصد كاهش یافته است، اشاره كرد: تمام بخش های گروه خودروسازی سایپا در تلاش هستند تا ضمن به صفر رساندن خودروهای ناقص، افزایش تولید را برای این مجموعه رقم بزنند.

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در اردیبهشت ماه افزایش محسوسی در تولید ثبت شده است به نحوی كه در 17 اردیبهشت ماه تولید به مرز 1700 دستگاه رسید و تثبیت این روند در دستور كار تمام حوزه ها قرار گرفته است.

او خاطرنشان كرد: از ابتدای سال جاری تا 18 اردیبهشت ماه بیش از 35000 دستگاه انواع محصولات در گروه خودروسازی سایپا تولید شده كه حدود 90 درصد آن (حدود 32 هزار دستگاه) عبور مستقیم بوده و در فرآیند تحویل به فروش قرار گرفته است.

پروین با بیان اینكه عبور مستقیم خودروها باعث سه اتفاق رشد كیفی خودروهای تولیدی، كاهش هزینه های مربوطه و افزایش سرعت در تحویل خودروها به مشتریان می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تا 18 اردیبهشت ماه با حدود32 هزار دستگاه تولید عبور مستقیم وتكمیل حدود19 هزار دستگاه خودروهای ناقص، 51 هزار دستگاه خودرو آماده تحویل به فروش شد كه این امر دستاوردی جدید محسوب می شود.

کد خبر 137842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha