خودروهای ناقص سایپا به 26000 دستگاه کاهش یافت

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تا روز جمعه 23 اردیبهشت ماه تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ به 26 هزار دستگاه کاهش یافت و تمام سعی و تلاش این است که به سرعت تعداد این خودروها به صفر برسد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر گفت: دستاوردهای حاصل شده در تولید یک هزار و 800 دستگاه خودرو با عبور مستقیم 90 درصدی، در دهه 90 بی سابقه بوده و تمام موفقیت های حاصل شده به دلیل تلاش بی وقفه همکاران است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از همکاران خود در بخش های مختلف برای همراهی و همدلی مضاعف برای افزایش تولید روزانه تا مرز یک هزار و 800 دستگاه، رشد تولید هفتگی تا 10 هزار و 200 دستگاه، حفظ نرخ عبور مستقیم حدود 90 درصد و کاهش موجودی خودروهای ناقص کف پارکینگ، تشکر و قدردانی کرد.

براساس این گزارش، کاهش موجودی خودروهای ناقص که به معضل جدی خودروسازان تبدیل شده بود و این امر از مدیریت قبل به ارث رسیده است، در این دوره (طی چهار ماه) در حال رفع شدن کامل است؛ و مجموعه سایپا با كسری نقدینگی با 80 هزار خودرو ناقص، پنج هزار و 200 خودرو یورو4، و یک هزار و 700 خودرو بدون گارانتی روبرو بود.

خاطرنشان می شود : رکوردی که در افزایش تیراژ تولید، تولید هفتگی (تولید هفتگی پس از ماه ها بالغ بر 10 هزار دستگاه شده است) و حفظ نرخ عبور مستقیم حدود 90 درصد خودروها (در دوره گذشته 80 درصد خودروها ناقص تولید می شد اما در این دوره 90 درصد خودروها کامل تولید و به واحد فروش تحویل داده می شود) حاصل شده، در دهه 90 سابقه نداشته است.

کد خبر 137897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha