کد خبر 137947
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
ماشین جایگزین، خدمت ویژه اتوشناس به مشتریان

طرح ماشین جایگزین یک طرح ویژه است که همچنان در مجتمع خدماتی اتوشناس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نبود مراکز تجمیعی خدمات خودرو در کشور یکی از معضلاتی است که مالکان خودرو همواره با آن روبرو بوده‌اند.

هر چند در سال‌های اخیر مراکزی با هدف ارائه خدمات به مشتریان ایجاد شد تا همه خدمات مورد نیاز را به صورت یکجا به مشتریان ارائه کند اما بیشتر این مراکز در ارائه خدمات ادعایی با مشکل مواجه بودند.

با این وجود یک مرکز خدماتی تا امروز توانسته است به بیشترین وعده‌های خود در زمان افتتاح جامه عمل بپوشاند و با راهکارهای نوین از بحران‌های ناخواسته در بازار خودرو عبور کند.

اتوشناس با وجود اینکه قدمت چندانی ندارد اما به واسطه وابستگی به مجموعه اتوخسروانی و با استفاده از تجارب چند دهه‌ای این مجموعه توانسته است تا شرایط مناسبی در ارائه خدمات خودرو ایجاد کند.

اتوشناس از ابتدای راه‌اندازی وعده ارائه خدمات متفاوت نسبت به سایر رقبا را داده بود و امروز بر اساس شواهد موجود توانسته است تا به آن عمل کند.

یکی از این خدمات ویژه که بسیار مورد توجه قرار گرفته طرح ماشین جایگزین برای مشتریان است که فقط در برخی از نمایندگی های خودروسازان بزرگ اجرا می‌شود.

اتوشناس برای مالکانی که تعمیرات خودروی آنها زمان بیشتری نیاز دارد یک خودروی هم سطح با خودروی مالک را به مشتری تحویل می‌دهد.

وجه تمایز این کار نیز در رایگان بودن آن است به صورتی که در فاکتور مشتری هیچ هزینه اضافی محاسبه نمی‌شود.

کد خبر 137947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha