تست درایو کشنده دافران H7 در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

شایان دیزل که در چهارمین نمایشگاه خودرو ایران حضور دارد برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه‌های خودرو ایران تست درایو کشنده دافران H7 را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تست درایو خودروهای جدید که وارد بازار می‌شود در چند سال گذشته و به خصوص در زمان بازبودن واردات خودرو به یک روال روتین در نمایندگی‌های مجاز تبدیل شده است.

تست خودرو یکی از مهمترین آیتم هایی است که می‌تواند به علاقمندان در انتخاب یک محصول کمک شایانی نماید.

با وجود اینکه تست درایو سیستماتیک از سال‌های گذشته جای پای خود را در بازار خودروی ایران محکم کرده است اما برای اولین بار شاهد شرایط تست درایو عمومی در حوزه خودروهای سنگین هستیم.

 

شایان دیزل



خودروهای سنگین و کشنده‌ها به دلایل مختلف برای عموم مردم جذاب است اما رانندگی و نشستن در کابین کشنده‌های سنگین برای بیشتر مردم امکان‌پذیر نیست.

شایان دیزل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با درک این خلاء در اقدامی جالب تست درایو کامیون دافران H7 را در حاشیه نمایشگاه خودرو فراهم کرده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که رانندگی شخصی با این خودرو تنها به شرط دارا بودن گواهینامه پایه یک امکان‌پذیر است اما نشستن در صندلی کناری و تجربه رانندگی با رانندگان حرف‌ای شرکت شایان دیزل برای عموم بازدیدکنندگان فراهم شده است.

اگر شما هم تمایل به تجربه رانندگی یا نشستن در کابین خودروهای سنگین را دارید می‌توانید با حضور در نمایشگاه خودروی تهران و غرفه شایان دیزل که تا روز جمعه برقرار است این حس را تجربه کنید.

همچنین امکان ثبت فیلم و عکس با کامیون دافران H7 نیز در حاشیه تست درایو فراهم شده است.

کد خبر 137949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha