خطوط تولید و شبکه خدمات پس از فروش شایان دیزل توسعه می یابد/ هدف گذاری برای تولید و عرضه 1500 کشنده دافران H7

مدیرعامل شرکت شایان دیزل با توجه به توسعه خطوط تولید این شرکت در حوزه کامیونت و انواع خودروهای تجاری گفت: در سال 1401 علاوه بر توسعه خطوط تولید و ارائه خدمات متمایز در بخش خدمات پس از فروش، محصولات جدیدی در حوزه کشنده و کامیونت وارد بازار می کنیم.

محمد مرتضایی، در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو اظهار داشت: هفته گذشته به منظور توسعه خطوط تولید در حوزه کامیونت و انواع خودروهای تجاری، مراسم کلنگ زنی فاز دوم خط تولید شرکت شایان دیزل با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و اقتصادی کشور انجام شد.

وی افزود: همچنین به منظور عرضه محصولات جدید در حوزه کشنده و کامیونت در سال 1401 هم اکنون نمونه هایی از محصول کامیونت وارد و در حال گذراندن مراحل تست های استانداردی و بررسی مقاومت این محصولات با توجه به شرایط آب و هوایی کشور است تا با رفع ایرادات احتمالی و دریافت تاییدیه های استاندارد، تولید انبوه این محصولات در شش ماه دوم امسال آغاز شود.

به گفته مدیرعامل شرکت شایان دیزل عرضه انواع کامیونت 6، 8 و 10.5 تن و همچنین محصولاتی در حوزه کمپرسی و کامیون باری در برنامه قطعی شرکت شایان دیزل در سال 1401 قرار دارد که در سال جاری به بازار عرضه می شود.

مرتضایی همچنین در خصوص میزان داخلی سازی محصولات شرکت شایان دیزل گفت: در حال حاضر محصولات شایان دیزل با 21 درصد داخلی سازی تولید و وارد بازار می شوند این در حالی است که بر اساس سیاست دولت برای حمایت از تولید داخلی و مطابق با دستورالعمل وزارت صمت شرکتها با کمتر از این میزان داخلی سازی امکان کسب مجوز تولید و دریافت تخفیفات گمرکی را نخواهند داشت.

 

محمد مرتضایی



وی در ادامه در خصوص تاثیر حذف ارز 4200 تومانی و افزایش هزینه های گمرکی بر قیمت محصولات در سال جاری گفت: قطعا این مساله بر هزینه و قیمت محصولات ما نیز تاثیر گذاشته است و حدود 6 درصد بر قیمت محصولات شایان دیزل در سال 1401 افزوده است.

مدیرعامل شایان دیزل همچنین در خصوص نمایش جدیدترین محصول شرکت شایان دیزل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: کشنده دافران H7 از محصولات جدید شایان دیزل است که دو سال قبل رونمایی و در سال 1400 حدود 400 دستگاه از این محصول تولید و تحویل متقاضیان شد.

مرتضایی افزود: برنامه شرکت شایان دیزل در سال 1401 تولید 1500 دستگاه کشنده H7 است.

به گفته وی این خودرو بر اساس استانداردهای 85 گانه کشور طراحی شده و از قدرت 480 اسب بخار برخوردار است و از ویژگی های متمایز این مدل در مقایسه با سایر رقبا می توان به استفاده از آپشن ها و امکانات پیشرفته و به روز اشاره کرد.

وی در ادامه تمرکز بر شبکه فروش و خدمات پس از فروش و توسعه در این بخش را از دیگر برنامه های شایان دیزل در سال 1401 عنوان کرد و افزود: تمام تلاش و تمرکز شرکت دیزل در سال جاری تمایز در بخش خدمات پس از فروش و تامین به موقع قطعات و کیفیت خدمات است تا سرویس مناسبی را متناسب با محصول خوبی که به بازار عرضه می کنیم به مشتریان ارائه نماییم.

به گفته مدیرعامل شایان دیزل هم اکنون این شرکت دارای 12 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور است که تا پایان سال 6 واحد دیگر به نمایندگی های این شرکت اضافه خواهد شد.
 

کد خبر 137955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha