اختصاص تسهیلات خرید اقساطی خدمتی جدید از اتوشناس به مشتریان / خدمات اتوشناس با ایجاد شعب جدید در سایر شهرهای ایران توسعه می یابد

اتوشناس در سال 1401 علاوه بر گسترش خدمات در سایر استان های کشور، با هدف راحتی بیشتر مشتریان، خدماتی را در قالب "امروز تعمیر کن و یک ماه بعد پرداخت کن" و همچنین تسهیلات خرید اقساطی به مشتریان خود ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اتوشناس برند و لاین تکمیلی اتوخسروانی برای حضوری متفاوت در بازار خودرو و ارائه خدمات و حمایت از مشتریان است که با بهره‌گیری از 50 سال سابقه اتوخسروانی در حوزه فروش خودرو تلاش می کند با ارائه خدمات گسترده طیف وسیعی از مردم را با این مجموعه آشنا کند.

اتوشناس خدمتی جدید و نوین با شناخت نیاز بازار و نقاط مبهم خدمات است که با هدف ماندگاری بیشتر در بازار خودرو و کاستی های موجود در بازار خدمات، در حوزه های مختلفی نظیر خدمات تخصصی تعمیرگاهی، کارشناسی فنی، بدنه و اصالت خودرو فعالیت می کند.

علی خسروانی رئیس هیات مدیره اتوشناس در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، ضمن تاکید بر گسترش خدمات اتوشناس در سال 1401 گفت: مجموعه اتوشناس علاوه بر خدمات تخصصی تعمیرگاهی، کارشناسی خودرو و خدمات امداد خودرو ( اتویار )، هر خدمتی که در زمینه خرید و فروش مطمئن خودرو از کارشناسی و تشخیص رنگ بدنه خودرو گرفته تا عقد قرارداد را انجام می دهد و در سال 1401 نیز درنظر داریم خدمات اتوشناس را از مرزهای استان تهران فراتر برده و در سایر مراکز استان ها خدمات به مشتریان را راه اندازی و خدمات اتوشناس را گسترش دهیم.

وی همچنین با اشاره به تاثیر افزایش هزینه منابع انسانی و دستمزد بر افزایش 50 درصدی نرخ خدمات، از اختصاص برخی تسهیلات به مشتریان اتوشناس خبر داد و گفت: با توجه به افزایش هزینه های تعمیرگاهی، اتوشناس برای راحتی بیشتر مشتریان خدماتی را در قالب "امروز تعمیر کن و یک ماه بعد پرداخت کن " به مشتریان خود ارائه می دهد به این صورت که مشتری یک ماه بعد از تحویل گرفتن خودرو از مرکز اتوشناس و انجام خدمات تعمیرگاهی می تواند وجه آن را پرداخت کند.

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از مشتریان، مجموعه اتوشناس در حال عقد قرارداد با مجموعه خدمات مالی «ایزی پی» برای ارائه تسهیلات خرید اقساطی تا سقف50 میلیون تومان است.

رئیس هیات مدیره اتوشناس همچین آکادمی اتوشناس را از دیگر خدمات اتوشناس اعلام کرد و گفت: در واقع این آکادمی برگ برنده اتوشناس است و در این آکادمی به کسانی که قصد ورود به بازار کار را دارند مهارت آموزی می شود و دوره ها و ورک شاپ های تخصصی برای علاقه مندان برگزار می شود حتی متقاضیان می توانند پس از اتمام کلاس ها، دوره مهارت آموزی را در اتوشناس بگذرانند.

خسروانی در ادامه یکی از بهترین خدمات اتوشناس را انجام کارشناسی خودرو برای افرادی عنوان کرد که قصد خرید خودرو دارند و بیان کرد: در زمینه فروش خودرو طرحی به نام 5 ستاره در اتوشناس وجود دارد که خودرو به صورت رایگان کارواش و صفرشویی و کارشناسی می شود و پس از آن گارانتی یکساله موتور و گیربکس از سوی اتوخسروانی برای خریدار گذاشته شده و برای فروش بازاریابی و حتی آگهی می شود.

به گفته وی یکی دیگر از خدمات پرطرفدار اتوشناس، بحث امداد خودرو یا اتویار است که مشتریانی که نیاز به امداد داشته باشند، اتوشناس به آنها خدمات ارائه می کند. خدمت نوینی که شامل حمل خودرو با خودروبر، سوخت رسانی، پنچرگیری، کارواش و … است و در سطوح مختلف به مشتریان ارائه می شود.

رئیس هیات مدیره اتوشناس همچنین در خصوص آزادسازی واردات خودرو گفت: با ممنوعیت واردات و از سویی افزایش قیمت خودرو و همچنین فشارهای ناشی از مشکلات اقتصادی و نرخ تورم، بازار هدف ما نیز در حوزه فروش و خدمات خودرو کوچک شده است چنانچه آزادسازی واردات خودرو عملی شود و این جریان بر کاهش قیمت خودرو تاثیر بگذارد قطعا این پروسه به نفع ما و متقاضیان بازار خودرو است زیرا هر گونه نفع شخصی ما با جامعه گره خورده است.

کد خبر 137959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha