مراسم اهدای جوایز گل یا پوچ بانک ایران زمین برگزار شد

مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاونان، مدیران و روسای این بانک و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، در این مراسم فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین دارایی بانک را وجود مشتریان وفادار دانست و گفت: مفهوم بانک و مشتری تغییر کرده است. تا قبل از سال ۱۳۸۰ بانک ها را با مقیاس بزرگی و کوچکی و تعداد مشتریان و شعب ارزیابی می کردند.

 

فرهاد اینالوئی


وی افزود: در دهه هشتاد بانک های خصوصی وارد نظام اقتصادی کشور شدند و تقسیم بندی جدیدی با عنوان بانک های دولتی و خصوصی با مزایا و معایب آن صورت گرفت.

اینالویی موفقیت یک بانک را در نظام بانکی آینده، چابکی آن بیان کرد و گفت: چابکی بانک یعنی جایی که مشتری مراجعه کند و سرویس ها را با بهترین شرایط و کیفیت در سریع ترین زمان دریافت کند.

وی در حوزه بانکداری دیجیتال خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال، مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان خودشان می توانند بر اساس درخواست شان محصولات مخصوص خودشان را دریافت کنند.

به گفته اینالویی شخصی سازی سرویس در بانکداری معنی جدید بانکداری دیجیتال است و مشتریان هستند که سرویس ها را تعریف می کند.

معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در خصوص فعالیت باشگاه مشتریان افزود: در سال نود و پنج ۵ هزار مشتری در باشگاه فعالیت داشتند. اما در حال حاضر ۵۰۰ هزار مشتری فعال دارد و این قرعه کشی برای این تعداد انجام شده است.

اینالویی یکی از ارکان اصلی بانکداری دیجیتال را مشتریان وفادار بیان کرد و گفت: در بانک دیجیتال منابع مالی مشتری اهمیتی ندارد و نکته مهم وفاداری مشتری و ارائه سرویس های مختص به آن است. هدف گذاری بانک ایران زمین بر اساس این گونه بانکداری است و به مرور تک تک آن را عملیاتی خواهیم کرد.

وی تغییر باشگاه وفاداری به باشگاه هواداری را اقدامی ارزشمند دانست و اعلام کرد: باشگاه هواداری یعنی هر مشتری خود را عضوی از بانک بداند و ما به عنوان ارائه دهنده خدمات بانکی با ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان، علائق مختلف آنان را در فضای مجازی یا ابزارهای مختلف بسنجیم و بر اساس آن سرویس دهی کنیم.

 

سید محمد حسین استاد


بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند

در ادامه این مراسم سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مشتریان در جشنواره گل یا پوچ گفت: جایگاهی که بانک به در حال حاضر به آن رسیده است، حاصل حمایت های مشتریان وفادار آن است. امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر خدماتی در شأن مشتریان بانک ارائه دهیم و بیش از پیش رضایت آنان را جلب کنیم.

وی افزود: از سال ۱۳۹۵ با تغییر رویکرد بانک به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص، حرکت کردیم و روابط عمومی هم با بررسی افکار عمومی تمام تلاش خود را در جهت شناخت نیازهای مشتریان و انعکاس آن به مدیران ارشد بانک به کار گرفت.

استاد در خصوص نحوه فعالیت باشگاه مشتریان بانک گفت: از سال ۱۴۰۰ با حمایت مدیران ارشد بانک کلیه امور باشگاه مشتریان بر عهده روابط عمومی قرار گرفت و با اقدامات انجام شده توانستیم زیرساخت های باشگاهی متفاوت را در فضای دیجیتال براساس میزان وفاداری مشتریان ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کار جدیدی که در جشنواره گل یا پوچ صورت گرفت، اعلام آنی جوایز به برندگان جشنواره بود. ما در فضای دیجیتال با برنامه ای که توسط همکاران بخش نرم افزار بانک طراحی شده بود، پس از تایید مدیریت های مرتبط در لحظه جوایز را اعلام کردیم و برندگان مشخص شدند.

استاد معتقد است بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند و زمانی که تمام تجربیات مشتریان به ما منتقل شود می توان بر اساس نیازهای مشتریان خدمات را در قالب بانکداری دیجیتال ارائه کرد. به این معنی که تمام خدمات و سرویس های مختلف در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شود.

مدیر امور روابط عمومی یادآور شد: مرکز تماس با مشتریان به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان بانک است و مشتریان هیچ دغدغه ای برای انجام امور بانکی خود نداشته باشند.

استاد در این خصوص افزود: مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال بانک ایران زمین به زودی در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان خدمت رسانی خواهد کرد و مشتریان می توانند در هر لحظه که اراده کنند از همه کانال های ارتباطی بانک از خدمات این مرکز استفاده کنند.

جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد و مشتریان براساس امتیازهایی که کسب کرده بودند، در قرعه کشی شرکت کردند.

یک دستگاه خودرو شاهین جایزه اولین برنده این جشنواره بود. همچنین یک سال زندگی رایگان برای ۵ نفر، گوشی آیفون ۱۳ برای ۱۱ نفر، کمک هزینه سفر به کیش برای ۱۱ نفر، یک سال پرداخت قبض برای ۱ نفر، یک سال شارژ رایگان برای ۱۱ نفر و یکسال اینترنت رایگان برای ۱۱ نفر از دیگر جوایز ویژه این جشنواره بود.

کد خبر 138190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha