ون اینرودز؛ خودرویی کم مصرف و کوچک با قابلیت‌های بزرگ

ون اینرودز بهمن موتور را می توان از معدود خودروهای بازار ایران دانست که با هدف پر کردن خلاء خودرویی با قابلیت فعالیت در شبکه حمل بار شهری و پخش مویرگی به بازار معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مینی ون اینرودز بهمن موتور که اسفندماه سال گذشته به بازار خودرو معرفی شد از خودروهایی است که جای خالی آن در بازار خودروی کشور احساس می‌شد.

اینرودز یک مینی ون با قابلیت های متنوع است که به خوبی می‌تواند نیازهای مشاغل مختلف را تامین کند.

آنچه جای خالی اینرودز را بیش از پیش نمایان کرده بود نیاز شرکت ها به خودرویی با مصرف پایین، اندازه کوچک و قابلیت تردد آسان در خیابان‌های پرترافیک کلانشهرها در کنار قابلیت های رفاهی و ایمنی مناسب بود.

این جای خالی به خصوص بعد از شیوع کرونا و اوج گرفتن خریدهای اینترنتی بیشتر به چشم آمد به خصوص اینکه به دلایل مختلف قیمت کامیونت‌ها نیز که وظیفه حمل بار شهری را بر عهده داشتند بسیار افزایش یافته بود و این امر خرید را برای شرکت‌های کوچک غیرممکن می‌کرد.

 

ون اینرودز



با معرفی ون اینرودز حالا بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند شبکه حمل و نقل اختصاصی خود را داشته باشند.

حمل و نقل بار اما تنها کاربرد مینی ون اینرودز نیست. استفاده از اینرودز در ساخت کمپر و کاروان با توجه به قیمت معقول این خودرو و امکان جانمایی لوازم مختلف در کابین آن می‌تواند بعد از مدت‌ها گزینه‌ای صفر کیلومتر و البته خوش قیمت را در حضور رقبایی میلیاردی به علاقمندان عرضه نماید.

 

ون اینروز



ضمن اینکه مینی ون اینرودز امکانات رفاهی مناسبی نیز در کنار طراحی جذاب خود دارد.

مینی ون اینرودز دارای موتور پرقدرت 1.5 لیتری (DK15-06 NA) با حداکثر قدرت موتور 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 140 (N.m) و گیربکس 5 سرعته دستی است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به فرمان برقی، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها (TPMS)، 2 کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم مولتی مدیا 9 اینچی و ... اشاره نمود.

کد خبر 138206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha