شایان دیزل به پنجمین نمایشگاه حمل و نقل اصفهان می رود

شرکت شایان دیزل در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان که با حمایت استانداری، شهرداری و سازمان همیار شهرداری های استان اصفهان برپا خواهد شد، شرکت می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان شرکت های خودروسازی، خدماتی و سازمان های ارائه دهنده خدمات شهری، حمل و نقل و ترانزیت آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش عمومی خواهند گذاشت.


تا زمان تنظیم گزارش تعدادی از خودروسازان تجاری کشور برای حضور در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و خدمات شهری اعلام آمادگی کرده اند که شایان دیزل با محصول دافران یکی از این شرکت‌های تجاری ساز است.


شرکت شایان دیزل که سال جاری را با حضور پرقدرت در نمایشگاه خودرو تهران آغاز کرده بود در این نمایشگاه نیز حاضر می‌شود تا بتواند برنامه‌های خود برای تقویت حضور در بازار خودروهای تجاری را اعلام نماید.


شرکت شایان دیزل که دافران H7 تنها کشنده دارای استانداردهای ۸۵گانه اروپایی را تولید می‌کند با تک محصول خود در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.


این نمایشگاه‌ها که در قالب یک نمایشگاه مشترک برگزار می‌شود با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح می‌شود که حاکی از اهمیت و جایگاه آن است.


بر اساس اطلاعات اعلام شده همزمان با حضور مسئولان و متولیان امر شاهد برخی توافقات و امضای قرارداد به منظور استفاده مطلوب از تولیدات شرکت های حاضر در حوزه حمل و نقل و ترانزیت و خدمات شهری در استان اصفهان و دیگر شهرهای کشور خواهیم بود.


پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان از ۴ تا ۷ مرداد ماه امسال در سایت جدید نمایشگاهی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه حمل و نقل

کد خبر 138269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha