کد خبر 138324
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
پیکاپ تاگا رونمایی شد

پادرا دیزل از پیکاپ جدید این شرکت به نام تاگا رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پادرا دیزل سرانجام پس از انتشار تصاویری از تست و آزمایش پیکاپ تاگا در کویرهای ایران از این پیکاپ رسما رونمایی کرد.

مجموعه دیپلماتیک وزارت امور خارجه امشب پنجم تیرماه میزبان رونمایی از پیکاپ پادرا دیزل بود.

پیکاپ تاگا در واقع محصول مشارکت شرکت ایسوزو و شرکت چینی چینگ لینگ تاگا موتورز است که محصولات خود را در برخی بازارها از جمله چین و ایران عرضه می‌کند.َ

پیکاپ تاگا با دو پیشرانه بنزینی و دیزل عرضه خواهد شد که به ترتیب با پیشرانه ۱.۸ لیتری و ۳ لیتری تجهیز شده است.

نسخه بنزینی که با استاندارد یورو۶ تولید می‌شود توان تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متری را برای کاربر تامین می‌کند.

نسخه دیزل پیکاپ تاگا نیز ۱۳۸ اسب بخار نیرو برای راننده فراهم می‌کند.
پیکاپ تاگا که طراحی درخور توجهی نیز دارد از جمله پیکاپ‌هایی است که با ورود به بازار می‌تواند رقیبی قدرتمند برای تی۸ کرمان موتور و فوتون تونلند جدید ایران خودرو دیزل باشد و کار را برای محصولاتی نظیر آمیکو آسنا و کلوت و ... سخت‌تر کند.

پیکاپ تاگا در بحث امکانات رفاهی و ایمنی هم دست پری دارد.
پیکاپ تاگا با امکاناتی نظیر آیینه دید عقب برقی با سیگنال چرخشی، تهویه مطبوع اتوماتیک، برف پاک‌کن قابل تنظیم و اتوماتیک، نمایشگر کمربند ایمنی، سیستم کنترل فشار تایر، هشدار دهنده سایش لنت، تبدیل الکترونیکی چهار چرخ محرک، تصویر پانوراما ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل پایداری، هشدار خروج از خط، ضبط عملکرد رانندگی و کروز کنترل به بازار عدضه می‌شود که البته برخی از این امکانات به صورت آپشنال قابل انتخاب است.

کد خبر 138324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha