خودرو ری‌را در سال 1402 به تولید انبوه می رسد

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو زمان تولید انبوه «ری‌را» را سال 1402 اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، کیانوش پورمجیب، با اعلام این خبر اظهار داشت: در نیمه نخست سال آینده صنعتی سازی و تولید انبوه خودرو ریرا انجام خواهد شد و تا پایان امسال مراحل آزمون‌های مختلف برای دریافت استانداردهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مراحل صنعتی سازی و تولید انبوه «ری‌را» به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

وی با بیان این که «ری‌را» با کیفیت بسیار مطلوب تولید و عرضه خواهد شد، گفت: قطعا مشتریان استقبال بالایی از کراس اوور ملی ایران خودرو خواهند داشت.

پورمجیب اظهار کرد: ایران خودرو برای نخستین بار برای طراحی محصول کراس اوور اقدام کرده که با امکانات متنوع و استانداردهای روز دنیا به تولید خواهد رسید.

وی افزود: تمامی استانداردهای روز در«ری‌را» اعمال خواهد شد و این خودرو با قابلیت‌های بالای ایمنی بدنه، یکی از بهترین محصولات ایران خودرو از منظر استحکام بدنه خواهد بود.

پورمجیب گفت: دقت نظر بالایی در مراحل طراحی«ری‌را» صورت گرفته و مراحل مختلف صنعتی سازی و تولید انبوه آن نیز تحت مراقبت بالا صورت خواهد گرفت تا محصول با بالاترین کیفیت وارد بازار شود.

وی با بیان این که محصولی مترقی و در شان مردم عزیز تولید خواهیم کرد، گفت: این قول را می‌دهیم که هر چه جلوتر می رویم به سمت استانداردهای به روزتر، محصول مترقی‌تر و با کیفیت‌تر حرکت کنیم و این میثاق ما در ایران خودرو است که مردم تبلور آن را در محصولات جدید خواهند دید.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو افزود: پروژه دیگری در دست طراحی است که به زودی محصول آن معرفی خواهد شد که مانند «ری‌را» از بهترین امکانات، کیفیت و استانداردها بهره می‌برد.
 

کد خبر 138328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha