7 زوج بلیت رایگان قطار در هفته ازدواج دریافت می کنند

شرکت رجا به مناسبت سالگرد ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه‌ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه‌ کشی بین زوجین اجرا می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت سالگرد ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه‌ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه‌کشی بین زوجین اجرا می‌کند.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: تمام زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی ۹ تا ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۱ مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوجینی که اسامی بانوان مزین به نام «فاطمه یا زهرا» و آقایان مزین به نام «علی» بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی ۲۱ تیر ۱۴۰۰ (روز ازدواج سال گذشته) تا ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۱ باشد، مشمول شرکت در این قرعه کشی خواهند بود.

علیرضا علی‌سلیمانی گفت: در این طرح به صورت قرعه‌کشی به هفت زوج با شرایط مذکور، چهار عدد بلیت رایگان در مسیر انتخابی با اعتبار زمانی تا ۳۰ دی ماه سال جاری اعطا می‌شود.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا روش ثبت نام زوجین به منظور شرکت در قرعه‌کشی را ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین تا تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۱ به اینستاگرام شرکت رجا به نشانی rajarail@ عنوان و اضافه کرد: در صورتی که هر یک از زوجین در یک سال گذشته با یکی از قطارهای رجا سفر کرده باشند و مدرکی مانند بلیت یا مشخصات سفر همراه با سایر مدارک مرتبط را ارسال کنند، شانس برنده شدن ایشان در قرعه کشی افزایش خواهد یافت.

علی‌سلیمانی در خصوص زمان قرعه‌کشی این طرح، اعلام کرد: قرعه‌کشی به صورت زنده (Live) از طریق از شبکه اینستاگرام رجا، در روز ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ مصادف با ولادت هفتمین اختر آسمان امامت، امام موسی کاظم (ع) برگزار می‌شود.

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی در اقصی نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهادها و انتقادهای آنان می‌باشد.

کد خبر 138347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha