اهدای لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل

امروز شنبه 11تیرماه 1401در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در محل سالن اجلاس سران تهران با حضور سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور کشورمان، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دیگر مقامات کشوری و نیز برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد؛ از حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل به عنوان یکی از واحدهای منتخب، تقدیر به عمل آمد و حائز دریافت لوح و تندیس، شد.

به گزارش پرشین خودرو، این جایزه بر مبنای شاخص های توسعه، بهره وری، تولید، فروش و ایجاد اشتغال به مدیرعامل شرکت بهمن دیزل تعلق گرفته است.
گفتنی است؛ شرکت بهمن دیزل سهم بالایی در حوزه خودروهای تجاری دارد؛ همچنین این شرکت جدیدی از جمله کامیونت فورس و کشنده پر قدرت و مدرن را به سبد محصولات خود اضافه کرده است.
با توجه به نام گذاری سال جاری با عنوان «تولید؛ دانش‌‌‌بنیان، اشتغال‌‌‌آفرین.» از سوی رهبر عالی قدر انقلاب، توسعه‌ محصول، توسعه ساختار تولیدی، توسعه‌ نیروی انسانی، توسعه اصلاح زیرساخت های مالی و افزایش تنوع محصولات از جمله سیاست ها و برنامه های شرکت بهمن دیزل برای سال 1401به شمار می رود؛ همچنین این مجموعه با توجه به نیاز بازار در حوزه تجاری، افزایش تنوع و افزایش تولید محصولات در دستور کار قرار داده است.
همچنین، بیشتر محصولات بهمن دیزل پنج ستاره و برخی دیگر ۴ ستاره است؛ از سویی دیگر، بهمن دیزل در نظر دارد تا پایان سال1401 تیراژ تولید را بین 20 تا 30درصد افزایش دهد.
براساس گزارش تدوین شده توسط گروه کاری رتبه بندی و نظر کمیته رتبه بندی، رتبه اعتباری بلند مدت A و رتبه بندی اعتباری کوتاه مدت 1A به بهمن دیزل (سهامی عام) از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد و در حال حاضر گروه بهمن تنها گروه خودروساز کشور است که توانسته رتبه اعتباری A پایا را کسب کند.
بهمن دیزل از سال 1395 ضمن خصوصی سازی، افزایش ظرفیت دو برابری در شهرک صنعتی البرز و اشتغال 30 درصدی در پی داشته و به عنوان یک شرکت بهره ور و بزرگترین تجاری ساز کشور شناخته شده است.

کد خبر 138369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha