حضور قدرتمند «یونالینک» و «هوش‌سامان» در نمایشگاه شهر هوشمند

هلدینگ ارنیکا با دو شرکت فعال و فن‌آور خود و با معرفی محصولاتی در حوزه‌های الکترونیک، مخابرات، شبکه‌های داده، اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق، تله‌متری و اسکادا (یونالینک) و همچنین، سامانه تشخیص چهره، بازخوانی اسناد و پلاک‌خوان خودرو (هوش‌سامان) در سومین دوره «نمایشگاه شهر هوشمند» حضوری قدرتمند خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی هلدینگ ارنیکا، دو شرکت فن‌آور و فعال «یونالینک» و «هوش‌سامان» که به‌ترتیب در حوزه‌هایی از جمله حوزه‌های الکترونیک، مخابرات، شبکه‌های داده، اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق، تله‌متری و اسکادا (یونالینک) و ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی (هوش‌سامان) به فعالیت مشغولند، در سومین دوره «نمایشگاه شهر هوشمند» به نمایندگی از هلدینگ ارنیکا، حضوری چشمگیر و قدرتمندانه خواهند داشت.

«یونالینک» را بیشتر بشناسید
شرکت کاوان فناوران آوند (یونالینک) فعالیت خود را از سال 1393 با هدف ارتقاء سطح دانش كیفی و تحقق اندیشه‌های نو به فنآوریهای کاربردی و صنعتی آغاز نموده است. این مجموعه با رویکرد ایجاد بستری مناسب جهت پرورش نیروهای متخصص داخلی در راستای تولید محصولات جدید صنعتی طبق استانداردهای جهانی و بومی‌سازی تكنولوژیهای مرتبط جهت ارائه به مراكز علمی و صنعتی كشور در حوزه های گوناگونی چون الکترونیک، مخابرات، شبکه‌های داده، اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق، تله‌متری و اسکادا در حال فعالیت است.

این شرکت در راستای تحقق اهداف بلند مدت خود، در سال 1395 موفق به اخذ تاییده دانش‌بنیان سطح یک از معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری گردید. در دو سال اخیر نیز، نظر به رشد روز افزون کسب‌و‌کارهای دیجیتال و ادغام هرچه بیشتر دو بخش سختافزار و نرمافزار، کاوانتک نیز تصمیم به ورود به حوزه اینترنت اشیاء (IoT) گرفته است تا به پشتوانه دانش، تجربه و مهارت مجموعه، در حوزه‌های مرتبط اقدام به طراحی، تولید و ارائه راه‌کارهای انتها‌به‌انتها مبتنی بر فناوریهای روز اینترنت اشیاء با توسعه سامانه‌های سخت افزاری و پلتفرمهای نرم‌افزاری نماید. این شرکت محصولات خود را با علامت تجاری یونالینک (Unalink) طراحی، تولید و عرضه می‌نماید.

هوش‌سامان؛ ارائه‌کننده راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی
شرکت هوش‌سامان با ارائه محصولاتی هوشمند به کسب‌وکارها، استفاده از هوش مصنوعی در نرم‌افزارها را امکان‌پذیر می‌کند.

این گروه با هدف تسهیل و تعمیم استفاده از فناوری هوش مصنوعی در کسب‌و‌کارها، پا به عرصه رقابت در این حوزه گذاشته است. هوش‌سامان با استفاده از کارآمدترین فناوری‌های روز دنیا محصولاتی در زمینه تشخیص چهره، پلاک‌خوان خودرو و بازخوانی اسناد تولید کرده است تا به این وسیله کسب‌وکار‌ها را هوشمند و به دور از هرگونه خطای انسانی سازد.

سهولت در استفاده، امکان استفاده به صورت آفلاین، قیمت مناسب، پشتیبانی از پلتفرم‌های متنوع، پشتیبانی فنی قوی، ضمانت محصول، دقت و سرعت بالا و همچنین، ارائه خدمات به صورت SDK را می‌توان از بارزترین برتری‌های هوش‌سامان نسبت به رقبای خود دانست.

حضور در سومین دوره نمایشگاه شهر هوشمند
نمایشگاه شهر هوشمند با محورهای ساختمان‌های هوشمند، دولت هوشمند، انرژی، حمل‌ونقل هوشمند، محیط‌زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، سلامت، آموزش‌وپرورش، اقتصاد هوشمند و امنیت در شهرهای هوشمند بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های برتر هوشمندسازی کشور است که نقش مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه‌ مطلوب خدمات نوین شهری دارد.

سومین دوره این رویداد با هدف طراحی رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و ایجاد همبستگی و هم‌افزایی ملی، با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شده و میزبان علاقه‌مندان به تکنولوژی و فناوری روز است.

گفتنی‌است، یونالینک و هوش‌سامان در غرفه ۱۴۵.۱ این نمایشگاه پاسخگوی سوالات شما همراهان و علاقه‌مندان گرامی خواهند بود.

کد خبر 138371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha