سبد خدمات امدادی امداد خودرو سایپا افزایش می یابد

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا از ارائه خدمات جدید از سوی شرکت امداد خودرو سایپا برای مشتریان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، عباس فخاریان، با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور جلب رضایت بیشتر و ارائه خدمات امدادی مطلوب تر به مالکان محصولات سایپا، طرح های جدید امدادی به شبکه خدمات امداد خودرو سایپا افزوده می شود.

وی افزود: طرح امداد تعویض شیشه، ساخت و تعویض سویچ و برخی خدمات تعمیراتی سبک از جمله خدمات جدید امدادی است که به زودی به بسته خدمات شرکت امدادخودروسایپا اضافه می شوند.

فخاریان با اشاره به اینکه هم اکنون خدمات امدادی سایپا در ۳ سطح خدمات عمومی، الزامی و تکمیلی ارائه می شود اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر خدمات الزامی که در ازای خرید خودرو نو به صورت رایگان به دارندگان گروه خودرو سازی سایپا اختصاص می یابد؛ بسته خدماتی نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است که شامل امداد تصادفات است تا مشتریان علاوه بر دریافت امداد الزامی سایپا، در صورت خرید این خدمت، خدمات امدادی تصادفات را در مدت اشتراک دریافت کنند.

مدیر عملیات شرکت امدادخودروسایپا همچنین به طرح خدمات مشترک امدادی محصولات سایپا اشاره کرد و افزود: بر این اساس تمامی مشتریان سایپا پس از تحویل خودرو صفر، به مدت ۲ سال از خدمات مشترک و امدادی رایگان شرکت امداد خودرو سایپا بهره مند می شوند، اگر چه این خدمات فنی شامل تصادفات نمی شود و چنانچه در دوره اشتراک ۲ ساله امداد رایگان نیز این حادثه رخ دهد پرداخت هزینه خدمات امدادی ناشی از تصادف بر عهده مشتری است.

فخاریان با تاکید بر اینکه شرکت امدادخودروسایپا هر گونه خدمات امدادی را بسته به نیاز مشتریان ارائه می کند گفت: مشتری الزامی در استفاده از خدمات امدادی سایپا ندارد. هر چند با توجه به مزیت خدمات امداد خودرو سایپا در استفاده از قطعات اصل، ضمانت خدمات و بهره مندی از امکانات و تجهیزات مناسب و امدادگران مجرب، به مالکان توصیه می شود از خدمات امدادی با کیفیت و مطلوب سایپا استفاده کنند .

او همچنین با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش سفرها، به مشتریان محصولات سایپا توصیه کرد که خدمات امدادی را از شرکت های امدادی معتبر دریافت کنند تا خدمات امدادی مطمئن، تخصصی و با کیفیتی به آنها ارائه شود و در صورت نیاز و عدم رضایت از خدمات ارائه شده، قابل پیگیری باشد .


اقدامات اصلاحی امداد خودرو سایپا در حوزه تامین قطعات و هزینه خدمات

فخاریان همچنین با اشاره به سیستم گسترده نظرسنجی از مشتریان و بیشترین بازخورد ها در حوزه تامین قطعات و هزینه خدمات امدادی گفت: با توجه به دریافت بیشترین نظرات مشتریان در بخش هزینه خدمات و تامین قطعات هم اکنون بیشترین اقدامات اصلاحی در این حوزه ها در حال اجراست تا بهبود مورد نظر حاصل شود.

او با اشاره به اهمیت تامین به موقع قطعات در انجام تعمیرات و خدمات امدادی گفت: شرکت امداد خودرو سایپا با توجه به اولویت تامین قطعات توسط شرکت سایپا یدک همواره تلاش می کند تا قطعات مورد نیاز در بخش خدمات امدادی و تعمیرات با وقفه و مشکلی مواجه نشود.

وی همچنین هزینه خدمات امدادی را مطابق ارزش خدماتی که ارائه می شود دانست و تاکید کرد: هم اکنون هزینه خدمات امداد سایپا نسبت به هزینه ای که در بازار آزاد ارائه می شود هزینه زیادی نیست؛ با این حال با تشدید نظارت ها و جلوگیری از سوء استفاده و خطای احتمالی امدادگران و همچنین صرفه جویی در سایر بخش ها، در نظر داریم هزینه خدمات امدادی را کاهش داده تا میزان رضایت مشتریان افزایش یابد.


تخفیف در هزینه خدمات با تمدید کارت اشتراک امدادی مشترکان سایپا

مدیر عملیات امدادخودروسایپا در ادامه در خصوص اعمال تخفیف در خدمات امدادی مشتریان گفت: مشتریانی که کارت اشتراک خدمات امدادی خود را تمدید می کنند در صورت عدم استفاده از خدمات امدادخودرو سایپا قطعا شامل تخفیف در هزینه خدمات خواهند شد. در واقع مشتریانی که ریسک کمتری دارند طبعا هزینه کمتری برای اشتراک در خدمات امدادی پرداخت می کنند.

فخاریان در پایان با توجه به خدمات شبانه روزی امداد خودرو سایپا یادآور شد: مرکز تماس امداد خودرو سایپا ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ در خدمت مشتریان محصولات سایپا است و متقاضیان می توانند در صورت هرگونه نیاز به دریافت خدمات امدادی با این شماره تماس گرفته و در خواست خدمات امدادی کنند .همچنین مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند در صورت نیاز به خدمات خودرو در محل شامل انجام سرویس های دوره ای، بازدید فنی پیش از سفر و نصب قطعات آپشن با شماره ۸۴۴۴۴_۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 138410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha