ملموس کردن کیفیت محصولات ایران‌خودرو در حوزه موتور و گیربکس

مدت زیادی است که به ادعاها در خصوص پیشرفت در امور مختلف به دلیل اینکه برای عموم جامعه ملموس نبود با دیده شک و تردید نگریسته می‌شد اما بر اساس شواهد موجود، ایران خودرو توانسته است افزایش کیفیت محصولات این شرکت را با اتخاذ تصمیم‌های جدید برای خریداران خودرو ملموس سازد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بهره‌وری از علم و دانش در کشور ما تبدیل به پاشنه آشیل شده است تا آنجا که نگاه افکار عمومی از ابتدا تا انتهای پروسه تولید علم را با دیده شک و تردید می‌نگرد.

این نگاه هر چند به صورت کلان در جامعه حاکم شده است اما در صنایع و شرکت‌های مختلف تولیدی نیز ردپای این شبهات به ادعای پیشرفت‌های مختلف همچنان جاری است.

به طور مثال صنعت خودرو تا امروز دستاوردهای زیادی داشته است اما این دستاوردها هرگز نتوانست منجر به تولید محصولی شود که مصرف کننده از کیفیت خودروی خریداری شده رضایت کامل داشته باشد. اینجاست که خریداران با مشاهده مشکلات به همه ادعاهای مطرح شده شک می‌کنند و آن را صرفا اخباری غیرواقعی می‌پندارد.

با این شرایط اما گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری اقدامات بسیاری در خصوص ارتقای کیفیت خودرو به خصوص در حوزه موتور و گیربکس انجام داده و تلاش کرده است تا این اقدامات برای خریداران قابل لمس باشد.

از مهمترین طرح‌ها در این حوزه اجرای مرحله نخست طرح ویژه جهش کیفیت و خدمات در حوزه موتور و گیربکس محصولات ایران خودرو از ابتدای تیرماه سال جاری بوده است.

طرح ویژه در حوزه موتور و گیربکس محصولات را باید حاصل طرح‌ریزی و پیاده‌سازی ۲۷۲ پروژه مهم کیفی و تحقق برنامه تولید عبور مستقیم دانست که در نهایت می‌تواند افزایش رضایت مشتریان را برای این خودروساز ارمغان آورد.

یقینا در شرایطی که کشور در آن قرار دارد مشتریان افزایش کیفیت محصولات فعلی را ارجح بر ارائه محصول جدید می‌دانند و ایران خودرو نیز با درک این موضوع هم و غم خود را در برآورده ساختن این مهم گمارده است.

هر چند در خلال پروژه افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو پروژه‌های مختلفی نظیر ری‌را نیز در دست انجام است اما ایران خودرو تلاش مضاعفی برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت انجام می‌دهد.

ریرا به عنوان محصولی که بدون کپی برداری و با تلاش طراحان ایران خودرو به سرانجام رسیده است نه تنها یک محصول جدید است بلکه نمادی از ما می‌توانیم در گروه صنعتی ایران خودرو است که نشان می‌دهد در صورت وجود خواست، اراده و حمایت همه جانبه، صنعت خودرو همچنان می‌تواند به عنوان پیشران اقتصاد کشور عمل کند.

رونمایی از کراس اوور ری‌را نمادی از توان ایران خودروی جدید در انجام کارهایی است که می‌تواند نگاه افکار عمومی به کلیت صنعت خودرو را دگرگون نماید.

بر اساس این طرح، عدم بروز ایراد با منشا موتور و گیربکس خودروهای تارا دستی و تارا اتوماتیک که از ابتدای تیرماه تحویل مشتریان شده، تا شش ماه و یا پیمایش ۱۰ هزار کیلومتر ضمانت می‌شود و چنانچه خودروهای مشمول این طرح به واسطه ایرادات احتمالی کیفی در سامانه موتور و گیربکس در محدوده زمانی و پیمایشی اعلام شده به شبکه خدمات پس از فروش مراجعه کنند، از بسته‌های جبرانی ویژه بهره‌مند خواهند شد.

این قسمت از طرح کیفی سازی که از اوایل ماه انجام شده است اتفاقا مهمترین بخش نیز است چرا که اعلام می‌کند ایران خودرو به قدری به محصولات تولیدی خود اطمینان دارد که چنین ضمانتی را همراه خودرو ارائه می‌کند.

هر چند این ضمانت در صنعت خودروی جهان معمول است اما دریافت چنین ضمانتی از ایران خودرو بیش از اینکه موجب آرامش خاطر مشتریان شود اعلام کننده پیامی جدید به افکار عمومی جامعه است. پیامی که تاکید بسیاری بر افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو دارد.

این ضمانت همان چیزی است که افکار عمومی برای احیای اعتماد به صنعت خودرو نیاز دارد.

ایران خودرو با ارائه این ضمانت ضمن ملموس سازی ارتقای کیفیت محصولات برای مشتریان در سال جدید نشان داد که هم از مهمترین خواسته مشتریان آگاهی دارد هم نگاه ویژه‌ای به تحقیق و توسعه محصولات جدید دارد.

افزایش کیفیت محصولات تولیدی که به دلایل مختلف در دو سال گذشته با افت شدید مواجه شده بود و معرفی محصولات جدید؛ ین همان مسیری است که از یک خودروساز واقعی انتظار می‌رود.

کد خبر 138427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha