خداحافظی با تیبا صندوق دار و تیبا2

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروی تیبا صندوق دار از مدار تولید خارج شده است و تیبا2 نیز تا آخر ماه جاری از خط تولید خارج می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر اظهار داشت: خودروهای تیبا صندوق دار و تیبا2 تمام افرادی که ثبت نام کرده بودند آماده است و با همکاری خوب و استقرار کارشناسان سازمان ملی استاندارد در سایپا، تست‌های مربوط به خودروها در حال انجام شدن است که پس از تایید آنان، خودروها آماده تجاری شدن و عرضه به مشتریان می‌شود.

وی با اشاره به تولید خودروهای کامل در گروه خودروسازی سایپا گفت: با تلاش همه همکاران در گروه، تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ‌های سایپا به صفر رسیده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به توقف سی.کی.دی‌ کاری و اس‌.کی.دی‌ کاری در سایپا در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: به تبع آن خطوط مونتاژ و رنگ عملیات سی.کی.دی‌ کاری نیز خالی شده بود، اما اکنون تصمیم گرفتیم که این خطوط را مجدد فعال کنیم.

تیموری اضافه کرد: در گام نخست دو مدل 2022 خودروی چانگان وارد این خطوط خواهد شد که اکنون در مراحل تست و اخذ تاییدیه است، اما هنوز قیمت آنها مشخص نیست.

وی همچنین در خصوص تولید خودروهای اقتصادی در این گروه گفت: به این منظور چند مدل خودرو از جمله اطلس، سهند و آریا عرضه خواهد شد و همه خودروهای یادشده همچنین خودروهای تجاری جدید سایپا استانداردهای 85 گانه مدنظر سازمان ملی استاندارد را پاس خواهند کرد.

تیموری از تداوم عرضه دو مدل ساینا با حجم موتور 1500 سی سی و موتور گاز سوز خبر داد و گفت: تولید این خودرو که برای اقشار با درآمد کمتر ساخته شده، ادامه خواهد یافت.

کد خبر 138522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha