آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان از ۱ مرداد / شبکه خدمات پس از فروش فعال است

خودروسازان بزرگ کشور از ابتدای مردادماه وارد تعطیلات تابستانی می‌شوند اما شبکه نمایندگی‌های مجاز خودروسازان و خدمات پس از فروش همچنان بدون تعطیلی به ارائه خدمات می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تعطیلات تابستانی یک هفته‌ای خودروسازان بزرگ کشور زمان مناسبی برای رفع عیوب و بهینه سازی خطوط تولید را برای خودروسازان فراهم می‌کند تا یک سال تولید بدون مشکل خودرو را تضمین کند.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته گروه صنعتی ایران خودرو و زیرمجموعه‌های این شرکت نظیر شرکت ایران خودرودیزل یک هفته تعطیلات تابستانی خواهد داشت که از فردا یک مردادماه آغاز و تا جمعه هفت مرداد ادامه دارد.

گروه خودروسازی سایپا و شرکت های خودروسازی تابعه شامل زامیاد، پارس خودرو و سایپادیزل نیز تعطیلات تابستانی را آغاز کرده و همراه با شرکت‌ها تابعه، تعطیلات یک هفته‌ای را تجربه می‌کند.

گروه بهمن و شرکت های خودروسازی بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور نیز هفته اول مرداد امسال را در تعطیلات تابستانی به سر خواهند برد.

البته باید تاکید کنیم که تعطیلات تابستانی خودروسازان بزرگ کشور شامل شبکه خدمات پس از فروش این شرکت‌ها نمی‌شود و ارائه خدمات طبق روال معمول ادامه خواهد داشت.

تعطیلات تابستانی یک هفته‌ای خودروسازان بزرگ در حالی آغاز می‌شود که برخی از خودروسازان کوچک نظیر نوراموتور در اواخر خردادماه به تعطیلات تابستانی خود رفتند.

گروه صنعتی ماموت نیز در هفته اول مرداد وارد تعطیلات تابستانی می‌شود اما این تعطیلات شامل شرکت خودروساز سواری آن یعنی مکث موتور و ماموت خودرو به عنوان شرکت‌های زیرمجموعه ماموت نمی‌شود.

در پایان یادآور می‌شود که شبکه خدمات پس از فروش و امداد خودرو خودروسازان بزرگ و کوچک کشور در زمان تعطیلات تابستانی نیز همچنان به ارائه خدمات مشغول خواهند بود.

کد خبر 138526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha