طرح تامین قطعات مصرفی در تمامی نمایندگی های ایساکو اجرایی می شود

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با هدف تسهیل و دسترسی سریع مشتریان ایران‌خودرو به قطعات یدکی پر مصرف، با اجرای طرح تامین عمده قطعات مصرفی مورد نیاز مشتریان در تمامی نمایندگی ها، به زودی طرح امداد ویژه تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو را متوقف می‌کند.

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌‌‌ خودرو همواره در تعطیلات مناسبتی در طول سال، طرح‌‌‌های ویژه‌‌‌ای را به منظور تسهیل در ارائه خدمات به هموطنان و افزایش رضایت مشتریان اجرایی می‌کند اما امسال با پایش و بررسی نیاز نمایندگی و تشکیل سبد قطعات مصرفی و خدماتی، به زودی مشکل قطعات مصرفی نمایندگی ها حل می شود.

ماشالله وردینی تصریح کرد: با اجرای این طرح مشتریان در مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مشکلی در تامین قطعات مصرفی نخواهند داشت و هر قطعه ای که موردنیاز مشتریان باشد در نمایندگی ها موجود خواهد بود.

وی افزود: در این طرح به منظور ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات در نمایندگی ها، تمام نیاز و مصرف 3 ماه گذشته نمایندگی ها متناسب با هر خودرو، هر قطعه، میزان مراجعات و پذیرش ها و همچنین تعویض قطعات مورد بررسی قرار گرفته است و با توجه به نیاز مصرفی 2 ماه آتی یک سبد مصرفی از قطعات را برای هر نمایندگی تشکیل و ارسال می‌کنیم.

به گفته معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو با اجرای این طرح عمده قطعات مصرفی مورد نیاز مشتریان در تمامی نمایندگی ها موجود خواهد بود.

وردینی با اشاره به اینکه میزان قطعات مصرفی خودروها بسته به دوره گارانتی و وارانتی متفاوت است، تاکید کرد: در حال حاضر عمده قطعات مصرفی در دوره وارانتی انواع روغن ها، فیلتر، لنت ترمز، واشر سرسیلندر و تسمه تایم است که مصرف این اقلام بر اساس میزان سن و کارکرد در هر خودرویی لازم و البته متفاوت خواهد بود.

وی همچنین از ارسال 605 قلم قطعه به نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش ایساکو به منظور تامین نیاز و ارائه بهتر خدمات به مشتریان خبر داد و گفت: با تشکیل سبد تامین، حدود 400 قطعه دیگر نیز به نمایندگی ها ارسال می شود چون بر اساس هدف گذاری صورت گرفته و با تامین به موقع قطعات مورد نیاز نمایندگی ها به زودی طرح امداد ویژه تامین قطعات یدکی در شبکه نمایندگی ها متوقف می شود.

معاون شبکه خدمات ایساکو در پایان با اشاره به نحوه نظارت و پایش در ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی به خودروها تاکید کرد: در طرح خدمات پس از فروش به مشتریان ایران خودرو نحوه خدمات و روند تخصیص قطعات پرمصرف خدماتی در شبکه نمایندگی ها به طور مستمر پایش و با وجود سیستم جامع خدمات پس از فروش ایساکو، هر اتفاقی در شبکه خدمات پس از فروش به سرعت مونیتورینگ می شود.
 

کد خبر 138624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha