محصولات آمیکو با استقبال گسترده در نمایشگاه اصفهان روبرو شد

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آمیکو از حضور موفق این شرکت در نمایشگاه حمل ونقل و ترانزیت و نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) که به صورت همزمان در شهر اصفهان از چهار تا هفت مرداد ماه امسال برگزار شد، خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، این رویداد شاهد حضور شرکت های بزرگ‌ خودروسازی بود و یکی از این شرکت های بزرگ خودروسازی که در سالهای گذشته توانسته با محصول پیکاپ خود جایگاه ویژه ای میان مشتریان خودرو به خود اختصاص دهد شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) است، آمیکو با محصولات متنوع کار و تجاری توانسته است بازار مناسبی را در بین رقبا برای خود بوجود بیاورد و سهم قابل توجه ای از بازار را در اختیار بگیرد.

غلامحسین بی ریا مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آمیکو، در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه و برنامه های آمیکو و دلایل حضور در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان گفت: ما در قالب دو نمایشگاه در اصفهان حضور داشتیم و با توجه به عنوان نمایشگاه ها(نمایشگاه مدیریت و خدمات شهری و نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت) گروه صنعتی آمیکو تصمیم گرفت با محصولات پیکاپ آسنا و کامیون 10 چرخ 2631 که كاربری كمپرسی و میکسر دارد در این نمایشگاه حضور پیدا کند و استقبال خیلی خوبی در این ایام‌ از نمایشگاه شد.

 

کامیون 2631


به گفته وی، خودروی پیكاپ آسنا و آسنا آفرود مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت و مردم خوب اصفهان توانستند محصولات آمیکو را از نزدیک بازدید کنند، در نمایشگاه مدیریت شهری و خدمات شهری، شهرداران و معاونان و مقامات شهرداری های شهرهای اصفهان، ماهشهر، مشهد و سایر شهرها از این نمایشگاه بازدید کردند و با محصولات آمیکو آشنا شدند.

 

آمیکو آسنا


بی ریا ادامه داد: این نمایشگاه با همكاری نمایندگی 1103 آخوندی و 1105 مختاری برگزار شد و در این نمایشگاه شرایط فروش نقدی و اعتباری برای مشتریان استان اصفهان در نظر گرفته شد.

یادآور می شود که گروه صنعتی آمیکو با شبكه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران با بیش از 50 نمایندگی فعال و موجودی کافی قطعات یدكی تمام خودروها در سایت جلفا و انبار تهران و همچنین انبارهای مجهز نمایندگی‌ها، آمادگی ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را دارد.

کد خبر 138627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha