سایپا: تولید خودرو کوییك.اس افزایش می یابد

اولویت سایپا در خصوص خودرو کوییک.اس بر اتمام خودروهای ناقص کوییک.اس و افزایش تولید این محصول قرار گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا بنا بر هدف گذاری انجام شده از اواخر سال گذشته، مبنی بر تکمیل تمامی خودروهای ناقص و ادامه این روند درسال جاری، اولویت اولیه خود را در خصوص محصول کوییک.اس با پیروی از همین هدف گذاری، بر اتمام خودروهای ناقص کوییک.اس گذاشته و قبل از تعطیلات تابستانی به این مهم دست یافت.

این درحالی است که سایپا با وجود مشکلات عدم تامین بعضی از قطعات، خصوصا ECU از سوی شركت داخلی طرف قرارداد با مگاموتور، توانست در سال جاری علاوه بر تکمیل همه خودروهای ناقص کوییک.اس، به موازات با تیراژ محدود، تولید کند كه پیامد آن تحویل بیش از ٣٥٠٠ دستگاه خودروی كوییك.اس از ابتدای سال به مشتریان است.

خاطر نشان می شود برنامه بعدی سایپا افزایش تولید این محصول استراتژیک با یک برنامه افزایشی بوده که در ادامه با بهبود روند تامین، تیراژ روزانه تولید و تحویل به مشتری افزایش خواهد یافت.

به منظور رضایت مندی مشتریان، برای آن دسته از تعهدات خودروی کوییک.اس که موعد تحویل خودرو با تاخیر مواجه بوده است، خودروی کوییک پیشنهاد شده تا در صورت تمایل نسبت به اجرای تبدیل اقدام و بلافاصله خودروی مشتری تخصیص شود.

کد خبر 138693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha