ورود خودروهای داخلی به بورس ابداع وزارت صمت است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود خودروهای داخلی به بورس، آن را طنز تلخ تاریخی دانست که نوآوریِ مدیریت جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

/ راحیل فرخی / لطف الله سیاهکلی، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه بورس به معنای مزایده است، اظهار داشت: در هیچ جای دنیا، خودرو را به مزایده نمی گذارند و این ابداع وزارت صمت می‌باشد. دنیا باید این روش مدیریتی جدید را که از ذکاوت بالای دست اندرکاران وزارت صمت نشات گرفته است، یاد بگیرند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه خودروسازان داخلی نمی‌توانند از طریق قانونی قیمت خودروها را افزایش دهند، متذکر شد: خودروسازهای داخلی، روش جدیدی را انتخاب کرده اند که همان ورود به بورس می‌باشد و از این راه به راحتی می توانند قیمت خودرو را افزایش دهند.

 

لطف الله سیاهکلی


سیاهکلی در ادامه این گفت وگو، در خصوص اسقاط خودروهای فرسوده با بیان اینکه جلسات متعددی برای رفع این قضیه در کمیسیون صنایع و معادن گذاشته شده است، تصریح کرد: موضوع خودروهای فرسوده هم دچار مشکلات قانونی و هم آیین نامه ای است. دولت باید وارد عمل شده و بخشی از مشکلات موجود را مرتفع کند.

وی با تاکید بر اینکه بررسی موضوع اسقاط خودروهای فرسوده در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن قرار دارد و ما به شدت پیگیر آن می باشیم، خاطرنشان کرد: چندین جلسه متوالی در این رابطه داشتیم. اسقاط خودروهای فرسوده یک موضوع کهنه ی بر زمین مانده است که کمیسیون در حال رسیدگی و رفع مشکلات آن می‌باشد.

 

#راحیل_فرخی

کد خبر 138793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha