اعلام قیمت رسمی خودرو راین R3

شرکت خودروسازان راین، خودرو راین R3 را با قیمت 449 میلیون تومان عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یک خودروی اتوماتیک هاچ‌بک، با امکانات و آپشن‌های مناسب و قیمت رقابتی در پنج رنگ متنوع بزودی بصورت فروش فوری توسط شرکت خودروسازان راین و نمایندگان منتخبش عرضه خواهد شد.

نخستین تیزر رسمی راین R3 را اینجا ببینید

حیدرعلی هاشمی مدیرعامل شرکت خودروسازان راین، از آمادگی خطوط تولید این شرکت برای تولید انواع محصولات جدید و با کیفیت خبر داد.

به گفته وی، خودرو R3 که از هفته آینده در سبد فروش قرار خواهد داشت، خودرویی هاچ‌بک است که سانروف برقی دارد و توان حرکتش را از پیشرانه‌ای 1.3 لیتری چهار سیلندر 16سوپاپ با گیربکس چهار دنده اتوماتیک تیپ‌ترونیک می‌گیرد.

 

مشخصات فنی راین R3

 

مشخصات فنی راین R3خودروسازان راین



هاشمی تصریح کرد: این خودرو که با رینگ 15 اینچ آلومینیومی و ترمزهای جلوی دیسکی و عقب کاسه‌ای عرضه می‌شود، از امکانات ایمنی مناسبی از قبیل ABS و EBD و کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و سامانه مدیریت فشار باد لاستیک (TPMS) بهره‌مند است و مصرف سوخت ترکیبی 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.

مدیرعامل شرکت خودروسازان راین اضافه کرد: فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، دوربین عقب، مانیتور 9 اینچی با سیستم عامل اندروید، کلیدهای کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ایرکاندیشن و رادار عقب از دیگر امکانات خودرو R3 است.

وی متذکر شد: این خودرو ظرفیت داخلی سازی زیادی دارد که قابل دستیابی است و هم‌اکنون چندین گروه حرفه‌ای مهندسی مشغول کار و برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب داخلی سازی قطعات این خودرو هستند و به موفقیت‌های چشم‌گیر و اثربخشی دست یافته‌اند. این مزیت علاوه بر این که برتری رقابتی خوبی ایجاد می‌کند، هزینه خدمات و نگهداری را کاهش داده، فراوانی و قیمت مناسب قطعات مصرفی، علاوه بر افزایش رضایتمندی مالکان، موجب استقبال خوب بازار خودروهای دست دوم از آن خواهد شد.

وی تأکید کرد که شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان راین در سراسر کشور توسعه خواهد یافت و بهبود مستمر کیفیت تولید از طریق دریافت بازخورد از مشتریان در واحد خدمات پس از فروش و پیگیری مداوم و جدی از قطعه سازان و شرکت مادر انجام می‌شود.

 

راین R3



مدیر عامل شرکت خودروسازان راین در پایان خاطرنشان کرد که فروش محصولات را فقط زمانی انجام خواهیم داد که خودرو آماده تحویل به مشتری باشد و تعهد تحویل خودرو را زمانی متقبل خواهیم شد که از تولید با کیفیت محصول اطمینان داشته باشیم.

 

راین R3



همچنین حسن نیا قائم مقام شرکت پرستوی آبی، در این نشست افزود: هاچ‌بک R3 راین با قیمت 449 میلیون تومان و گارانتی سه سال یا 60 هزار کیلومتر وارد بازار می‌شود و یک کارت خدمات 10 میلیون تومانی به خریداران داده می‌شود که در محل نمایندگی‌های این خودروساز برای دریافت خدمات و یا خرید قطعات مورد نیاز قابل استفاده است.

 

راین R3



وی تاکید کرد: برای این خودرو خدمات سرویس‌های دوره‌ای با پوشش بخشی از هزینه‌ها در کیلومترهای دو، پنج، 10 و 20 هزار کیلومتر در نظر گرفته شده و در مرحله اول در محدوده شهر تهران خدمات سرویس در محل نیز برای خریداران به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

کد خبر 138984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha