آغاز فروش خودرو M4 تا پایان سال جاری / سدان جدید فردا معرفی می‌شود / تخفیف های ویژه نمایشگاه خودرو مازندران

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا در تشریح برنامه‌های این شرکت در سال جاری گفت: در نظر داریم تا قیمت گذاری و فروش فردا M4 را به عنوان جدیدترین محصول این شرکت تا آبان ماه انجام دهیم ضمن اینکه معرفی یک سدان جدید در ابتدای سال آتی از مهمترین برنامه‌های فردا موتورز خواهد بود.

محمدرضا آریان‌نژاد در حاشیه نمایشگاه خودرو مازندران و در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو افزود: با وجود اینکه سه سال از آغاز فعالیت رسمی این شرکت با برند فردا می‌گذرد اما موفق به معرفی ۵ محصول به بازار شدیم که خودروی M4 FMC به عنوان یک خودروی خانوادگی ۷ نفره، جدیدترین محصول این شرکت در سال جاری خواهد بود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا این خودروی لوکس و فول آپشن را تا اواخر آبان ماه سال جاری قیمت گذاری و راهی بازار کنیم همچنین با راه‌اندازی خط تولید کارخانه فردا در بروجرد تولید و عرضه محصولات فردا سرعت بیشتری خواهد گرفت.

مدیر مارکتینگ فردا موتورز با اشاره به آغاز تولید خودرو در کارخانه بروجرد اظهار داشت: تولید آزمایشی فردا SX5 در بروجرد از مدتی قبل آغاز شده است و به لطف وجود خط رنگ و بدنه میزان داخلی سازی محصولات در ادامه روند تولید افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

 

محمدرضا آریان نژاد



وی در ادامه به تولید فردا ۵۱۱ نیز اشاره کرد و افزود: تولید فردا۵۱۱ در این شرکت ادامه دارد اما مذاکرات موفقی از مدتی قبل برای معرفی یک سدان با سایز بزرگ‌تر از ۵۱۱ آغاز شده است که تا ابتدای سال ۱۴۰۲ با نشان فردا و قیمتی دربازه نزدیک به فردا ۵۱۱ راهی بازار خواهد شد.

وی در تشریح برنامه‌های این شرکت گفت: در سال جاری حضور در نمایشگاه‌های خودرو در سراسر کشور یکی از برنامه‌های راهبردی این شرکت در جهت معرفی هرچه بهتر محصولات و برند فردا به مشتریان بوده است.

 

فرداموتورز



آریان نژاد تصریح کرد: در نمایشگاه‌ها تلاش می‌کنیم با ارائه اقساط متنوع شرایط خرید راحت‌تر محصولات فردا را فراهم کنیم. در نمایشگاه خودرو مازندران نیز این الگو رعایت شده است که تخفیف ۱۰ تا ۲۰ میلیونی یکی از تسهیلات مورد نظر شرکت برای مشتریان است.

کارشو و تست درایو؛ لاین مهم تبلیغاتی فرداموتورز برای معرفی محصولات فردا

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا برگزاری کارشو در نقاط پرتردد و استان‌های مسافرپذیر نظیر مازندران را از دیگر برنامه‌های تبلیغاتی این شرکت برشمرد و اظهار داشت: کارشو از مهمترین ابزارهای ما در معرفی بی‌واسطه محصول به مشتریان است از همین رو با جدیت آن را دنبال می‌کنیم ضمن اینکه تست درایو محصولات برای مشتریان از سوی شرکت همواره وجود دارد تا مشتری بتواند با آگاهی و اطمینان بیشتری نسبت به خرید خودرو اقدام کند.

افزایش نمایندگی‌های مجاز فرداموتورز به ۶۵ نمایندگی

محمدرضا اریان نژاد در پایان به نمایندگی های مجاز این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۶ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کشور داریم که سابقه همکاری ده ساله در ارائه خدمات هیوندای و کیا دارند. در راستای افزایش گستره خدمات به مشتریان محصولات فردا، سال آینده ۳۰ نماینده جدید به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت افزوده می‌شود.

کد خبر 139061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha