تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از امروز

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تصمیم اتخاذ شده برای تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: شهروندان توجه داشته باشند که با پایان نیمه اول سال و از امروز طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران گفت:‌برابر تصمیمات اتخاذ شده با آغاز مهرماه ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران نیز یک ساعت افزایش پیدا کرده و بر این اساس از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت. این موضوع پیش‌از این اعلام شده بود اما لازم است شهروندان توجه لازم را به این موضوع داشته باشند تا به علت فراموش کردن این تغییر مشمول جریمه یا عوارض نشوند.

وی هدف از اجرای طرح ترافیک در تهران را ایجاد نظم، کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا دانست و گفت:‌تاکنون هیچ تصمیمی درباره محدوده اجرای طرح ترافیک اتخاذ نشده و از این رو طرح ترافیک در همان محدوده قبلی خود که در هسته مرکزی شهر واقع شده، اجرا می‌شود.

همه‌خانی همچنین با اشاره به آمادگی پلیس برای مدیریت ترافیک روزهای ابتدایی مهرماه اظهارکرد: ماموران پلیس برای اجرای این ماموریت در آماده‌باش کامل قرار دارند و لازم است که شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته باشند. عدم تردد غیرضرور در ساعات پیک ترافیک و همچنین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تاثیر زیادی در کاهش حجم ترافیک خواهد داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره اینکه آیا ممکن است، ساعت اجرای طرح ترافیک دوباره تغییر کند، گفت: این طرح بعد از اجرایی‌شدن دوباره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورتی که به این نتیجه برسیم که تغییر ساعت تاثیر بیشتری در کاهش حجم ترافیک و همچنین آلودگی هوا خواهد داشت، ممکن است ساعت آن اصلاح شود، اما در حال حاضر زمان اجرای طرح ترافیک از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ است.

کد خبر 139130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha