چرا هر راننده‌ای به یک دوربین خودرو نیاز دارد؟

چرا هر راننده‌ای به یک دوربین خودرو نیاز دارد؟ طی چندین سال گذشته، افزایش غیر انکاری در آمار تصادفات جاده ای رخ داده است. البته این افزایش آمار می تواند به دلیل افزایش تعداد خودرو های تک سر ...

به گزارش پرشین خودرو، طی چندین سال گذشته، افزایش غیر انکاری در آمار تصادفات جاده ای رخ داده است. البته این افزایش آمار می تواند به دلیل افزایش تعداد خودرو های تک سرنشین نیز باشد. با توجه به این تغییرات، اقدامات جبران خسارت ناشی از تصادفات بیش از پیش اهمیت پیدا کرده اند. بیمه‌ی خودرو و نصب یک دوربین خودرو از مهم ترین این اقدامات هستند.

 

دوربین مارکت که یک فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته است پس از تحقیقات بسیار در زمینه دوربین های خودرو سرانجام یک دوربین خودرو باکیفیت و با قیمت مناسب را در ادامه‌ی این مقاله به شما معرفی خواهد کرد. با ما همراه باشید. همچنین برای بررسی جزئی و کامل تر اخبار و امکانات دوربین های خودرو می توانید به صفحه خرید دوربین خودرو وبسایت دوربین مارکت مراجعه کنید.

 

مزایای خرید دوربین خودرو

پیش از اینکه به بررسی بهترین دوربین های خودرو موجود در ایران که اکثر امکاناتشان در کشور ما کارآمد است، بپردازیم می توانیم دلایلی که شما نیاز به یک دوربین خودرو دارید را با یکدیگر مرور کنیم.

- وجود قابلیت «حفاظت شبانه روزی حتی در صورتی که ماشین خاموش است.»

- ارسال اعلان های هشدار به راننده در صورت آتش گرفتن خودرو، وجود سارق و…

- ضبط هر اتفاقی که در جاده برای شما و خودرویتان رخ خواهد داد.

- ثبت مدرک در هنگام تصادف برای ارائه به شرکت بیمه خودرو

- جلوگیری و یا کاهش سرقت خودرو

- کمک به پارک کردن خودرو

 

بعضی از این مزایا مانند ثبت مدرک در هنگام تصادفات جاده ای، می تواند در زمان و هزینه های شما صرفه جویی بسیاری کند. همچنین از آنجایی که اکثر پک های دوربین خودرو دارای دو دوربین هستند که در جلو و عقب ماشین نصب می شوند، می توانند به شما در پارک کردن خودرو نیز کمک کنند. همانطور که به این موضوع اشاره شد بعضی از دوربین های خودرو حتی در حالتی که ماشین خاموش است نیز کار می کنند.

قبل از اقدام برای تهیه ی یک دوربین خودرو بهتر است در ابتدا نیاز خود از یک دوربین مداربسته را بسنجید و سپس برای خرید اقدام کنید. در این قسمت به معرفی یکی از محبوب ترین دوربین های خودرو در بین کاربران ایرانی و البته آسیای شرقی می پردازیم.

 

 

معرفی محبوب ترین دوربین خودرو شیائومی

ویژگی های مدل+ RC06  70mai A800: یکی از جذاب ترین نکاتی که درباره ی اکثر دوربین های خودروی شیائومی در خط تولید 70mai مطرح است، این است که این دوربین حتی اگر خودروی شما خاموش باشد، بیدار است و از خودروی شما محافظت می کند. برای آشنایی بیشتر با فناوری های هوش مصنوعی به کار رفته در دوربین های خودروی شیائومی به بررسی ویژگی های بارز این دستگاه می پردازیم:

 

- ضبط خودکار: برخلاف سایر محصولات خط تولید 70mai شیائومی، این مدل هنگامی که ضربه ای به خودروی شما وارد شود حتی اگر خاموش باشد، به طور خودکار ضبط تصاویر را آغاز می کند. اما این تنها جذابیت این دوربین خودرو نیست!

 

- پوشش فضای جلو و پشت خودرو: ویژگی ای که این دوربین خودرو را به یک دوربین ایده آل تبدیل می کند این است که نه تنها یک دوربین برای جلوی خودرو می باشد بلکه یک دوربین برای پشت خودرو نیز همراه پک خود دارد.

 

- کیفیت تصاویر قوی: کیفیت تصاویر ضبط شده توسط این مدل 4K می باشد. بنابراین شما به راحتی می توانید پلاک های خودرو های اطراف ماشین خود را شناسایی کنید و بخوانید و در هنگام وقوع تصادفات از این تصاویر به عنوان مدرک استفاده کنید.

 

- بررسی دوربین عقب: رزولوشن دوربین عقب این دوربین خودرو نیز 1080p می باشد و کیفیت بالایی دارد. از آنجایی که اکثر تصادفات جاده ای از پشت خودرو اتفاق می افتد، وجود دوربین عقب اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

- دید در شب قوی: این دوربین چه در روز و چه در شب تصاویر بسیار با کیفیتی را به کاربر ارائه می دهد. از آنجایی که تعداد بسیار زیادی از تصادفات در طول شب اتفاق می افتد، ضبط تصاویر باکیفیت در طول شب نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

سخن پایانی دوربین مارکت

در ابتدا تلاش کردیم دوربین خودرو های متفاوتی را مورد ارزیابی قرار دادیم تا در نهایت بتوانیم مهم ترین ویژگی ها و ملاک هایی را که هنگام خرید دوربین باید مورد بررسی قرار دهید را در اختیار شما قرار دهیم. دوربین خودرو نام برده شده در این مقاله نسبت به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

 

فروشگاه اینترنتی دوربین مارکت با بیش از 10 سال سابقه‌ی فعالیت حرفه ای در زمینه‌ی تجهیزات امنیتی قادر است تا بهترین مشاوره ها را در زمینه افزایش امنیت جان و مال شما ارائه دهد. همچنین برای تهیه‌ی بهترین دوربین مدار بسته منزل، ویلا، مغازه و… یا تهیه‌ی دزدگیر می توانید به سایت دوربین مارکت به آدرس doorbinmarket.com مراجعه کنید./
 

 

کد خبر 139208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha