خودروهای ناقص در ایران خودرو پایان یافت

با پایان یافتن خودروهای ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌ خودرو با معضل خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت ایران خودرو اعلام کرد: دهم مهرماه تبدیل به روزی مهم و تاریخی در حافظه صنعت خودرو کشور و گروه صنعتی ایران‌خودرو شد.

با همت و مجاهدت مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو و زنجیره تامین در روز دهم مهرماه نقطه پایانی بر خودروهای ناقص گذاشته شد و به این ترتیب دیگر خودرو ناقصی در هیچ‌یک از سایت‌های تولیدی این خودروساز در سطح کشور وجود ندارد.

خودرو ناقص گروه صنعتی ایران‌خودرو در بهمن ماه سال گذشته بیش از ۸۰ هزار دستگاه بود که با رویکردهای نوین ایجاد شده در این خودروساز، از ابتدای خردادماه با عبور مستقیم از خط به دست مشتریان، تولید خودرو ناقص متوقف شد و در دهم مهرماه نیز خودروهای ناقص دپو شده در پارکینگ‌ها به صفر رسید.

براساس این گزارش، خودروساز بزرگ کشور با این اقدام و توقف تولید خودرو ناقص گام مهمی در مسیر ارتقای کیفیت خودروها برداشته و از این پس نیز دست‌یابی به اهداف توسعه و کیفیت محصولات را با جدیت بیش‌تری دنبال خواهد کرد تا رضایت مشتریان از مصرف خودروهای داخلی را جلب کند.

یکی از دلایل اصلی زمان‌بر بودن تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص نیز اهمیت بالای حفظ شرایط کیفی خودرو و حساسیت بالای ایران‌خودرو در تحویل خودرو با کیفیت و بدون ایراد به مشتریان بوده که در این فرآیند نظارت‌های کیفی دقیق و بالایی صورت گرفته است.

در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو در شرایط مطلوبی قرار داشته، به‌گونه‌ای که شمارگان تولید از ابتدای امسال تا نهم مهرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی را تجربه کرده و با تولید حدود ۳۰۴ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین به فرمان رییس جمهوری جامه عمل پوشانده است.
در همین بازه زمانی رشد ۴۷ درصدی صدور سند خودرو و ۳۵ درصدی تحویل به مشتریان نیز رقم خورده است./

کد خبر 139211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha