کد خبر 139228
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
امپاور بهمن دیزل به بورس کالا می‌آید

۵۰ دستگاه کامیون کشنده EM POWER متعلق به بهمن دیزل در بورس کالا ۲۰ مهر روی تابلوی عرضه می رود. بر مبنای اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، این خودروها با تحویل دو ماهه ۲۰ آذر به دست مشتریان میرسد.

به گزارش پرشین خودرو، 50 دستگاه کامیون کشنده بهمن دیزل 20 مهر روی تابلوی عرضه بورس کالا می رود. بهمن دیزل پنجمین عرضه کننده خودرو در بورس کالا است.

این خودروها که در 20 آذر تحویل خریداران می شود، با قیمت پایه 30 میلیارد و 640 میلیون ریال معادل 3 میلیارد و 64 میلیون تومان در بورس کالا عرضه میشود.

در مشخصات کالای عرضه شده آمده است: هر کد ملی (شخص حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) حداکثر مجاز به ثبت سفارش 5 دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

رنگ خودروهای عرضه شده سفید بوده و خریداران جهت تحویل خودرو باید به آدرس قزوین شهرک صنعتی البرز نبش حکمت دهم، واقع در محل کارخانه شرکت بهمن دیزل مراجعه کنند.

همچنین خریداران ملزم به واریز هزینه های زیر حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا هستند.

این هزینه ها شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ 112 میلیون و 306 هزار و 11 ریال است که به ترتیب مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ 31 میلیون و 315 هزار ریال، هزینه راهگشا یک میلیون و 635 هزار ریال، هزینه شماره گذاری یک میلیون ریال، هزینه پست یک میلیون و 262 هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث 77 میلیون و 94 هزار و 11 ریال را شامل می شود.

 

امپاور

 

 

کد خبر 139228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha