افزایش تولید خودروهای برقی شورولت

شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که برنامه‌های مونتاژ خودروهای الکتریکی، تولید شورولت بولت و سایر خودروهای الکتریکی را افزایش می‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو، جنرال موتورز بالاترین فروش سه ماهه شورولت بولت EV و بولت EUV را گزارش داد که در مجموع ۱۴ هزار و ۷۰۹ دستگاه خودرو را به خود اختصاص داد. در ماه ژوئن، جنرال موتورز اعلام کرد که پس از توقف فروش آن به مدت شش ماه پس از فراخوان باتری، قیمت بولت را به شدت کاهش خواهد داد.

جنرال موتورز تولید بولت را برای بازارهای جهانی از حدود ۴۴ هزار دستگاه در سال جاری به بیش از ۷۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۳ خواهد رساند. فروش بولت در سال ۲۰۲۱ به رکورد سالانه ۲۴ هزار و ۸۲۸ دستگاه رسید. بزرگ‌ترین خودروساز ایالات‌متحده اعلام کرد که در حال ارتقاء برای تولید سیلورادو EV در سال ۲۰۲۳ است و اقدامات دیگری را برای آماده‌سازی انجام می‌دهد.

جنرال موتورز تولید پیکاپ جی‌ام‌سی هامر تمام الکتریکی را برای چند هفته از اواخر نوامبر متوقف خواهد کرد تا برای این جهش تولید آماده شود. تولید کادیلاک لیریک در سه ماهه چهارم افزایش خواهد یافت و جنرال موتورز در نظر دارد در سال ۲۰۲۳ تغییرات بیشتری در تولید خودروهای برقی جی‌ام‌سی هامر انجام دهد.

بر اساس گزارش رویترز، فروش خودروهای برقی جنرال موتورز هنوز هم بخش کوچکی از فروش ایالات‌متحده است و از ۱.۶۵ میلیون خودروی فروخته شده در ایالات‌متحده در ۹ ماه اول سال، جنرال موتورز ۲۲ هزار و ۱۲ بولت، ۷۸۲ پیکاپ هامر EV و ۳۶ شاسی بلند Lyriq فروخته است.

کد خبر 139237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha