کارگاه آموزشی تشخیص روش های اصالت قطعه برگزار می شود

مدیرعامل سایپایدک از برگزاری کارگاه آموزشی روش های شناخت اصالت قطعه از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سعید علی زاده، با اعلام این خبر گفت: در هفدهمین نمایشگاه قطعات، انواع قطعات یدكی و روانكارها با بسته‌بندی ویژه سایپا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای شركت سایپایدک در زمینه معرفی قطعات اصلی و سامانه اصالت قطعه معرفی می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیشتازی سایپایدك در امر مبارزه با توزیع قطعات یدكی تقلبی، در این نمایشگاه روش‌های تشخیص اصالت قطعات یدكی اصلی و تقلبی در قالب كارگاه آموزشی برای بازدیدكنندگان تشریح خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران فرصت مناسبی است تا اقدامات انجام شده شركت سایپایدك در این زمینه به مشتریان و بازدیدكنندگان ارائه شده و نقطه نظرات خبرگان صنعت قطعه دریافت شود.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه كارشناسان بخش‌های بازرگانی قطعه و بازرگانی خدمات پاسخگوی سوالات مشتریان و بازدیدكنندگان خواهند بود.

علی زاده گفت: سایپایدك در نمایشگاه قطعات خودرو رویكرد آموزش را هم مد نظر قرار داده است و با ارائه جدیدترین كتاب ها و تالیفات آموزش فنی، به پرسش‌های بازدیدكنندگان پاسخ می دهد.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدكی و حركت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدك در حوزه بازرگانی و افزایش رضایت مشتریان است كه با حضور در نمایشگاه های خودرو نسبت به تشریح آن اقدام می‌کند.

کد خبر 139405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha