برگزاری ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با حمایت ایرانسل

ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.

به گزارش پرشین خودرو، ششمین دوره همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی، با تمرکز بر «هم افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی»، از امروز ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱، به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی، در مرکز همایش های بین المللی این دانشگاه، آغاز شده است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حمایت از این همایش، به صورت زنده و در هر دو روز، پخش مستقیم آن را از طریق تلویزیون اینترنتی لنز انجام می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به وب‌سایت lenz.ir و مراجعه به بخش پخش زنده، تمامی سخنرانی‌ها و برنامه‌های این همایش را مشاهده کنند.

محورهای اصلی ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی شامل «معماری سازمانی، چارچوب‌ها، متدولوژی‌ها و مدل‌های مرجع»، « تحول دیجیتال و فناوری‌های هوشمند»، «مهندسی سرویس»، «مدیریت داده‌های سازمان، کاربرد هوش تجاری و داده کاوی»، «مهندسی سازمان و فرآیندهای کسب و کار»، «امنیت در معماری سازمانی» و «معماری سازمانی و هوش مصنوعی» است. در این همایش، سخنرانان کلیدی از کشورهای مختلف از جمله پروفسور مارکوس هلفرت از دانشگاه مینوت ایرلند، دکتر جان گوتزه از دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ دانمارک و دکتر پالاب ساها مدیرکل «The Open Group» از هند حضور دارند.

همایش ملی پیشرفت‌های معماری سازمانی، با هدف ایجاد بستری برای ارائه و تبادل آخرین دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و تجربی محققان، متخصصان، دانشجویان و دست‌اندرکاران این حوزه، از سال ۱۳۹۶ با همکاری آزمایشگاه‌های معماری سازمانی مستقر در دانشگاه‌های سراسر کشور و با حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به صورت سالانه برگزار می‌شود. نخستین دوره همایش در دانشگاه شهید بهشتی، دومین دوره در دانشگاه صنعتی شیراز، سومین دوره در دانشگاه صنعتی شریف، چهارمین دوره در دانشگاه تهران و پنجمین دوره در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شده است. ششمین دوره این همایش نیز در روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۱، از ساعت ۹ تا ۱۷ و سی دقیقه، در دانشگاه شهید بهشتی تهران در حال برگزاری است.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، پیش از نیز با کمک مجموعه «مجموعه ایرانسل لبز» که از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال گام برداشته است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

کد خبر 139748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha