فعالیت ۲۰۸۶ خودروی برف‌روب در تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی ۱۳ هزار نفر نیروی کارگری به همراه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی و عمومی برای فصل بارش‌ها در سطح پایتخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حسین نظری در مراسم طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران در خصوص آمادگی نیروهای خدمات شهری برای فصل بارش‌ها گفت: مانور امروز به صورت سراسری میان نیروهای خدمات شهری با هدف نشان دادن آمادگی عملیات برف‌روبی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است و برهمین اساس بالغ بر ۲۰۸۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات برای برف‌روبی در سطح شهر تهران مشغول فعالیت خواهند بود.

به گفته وی، از این تعداد دستگاه‌ها ۳۰۸ دستگاه تخصصی برف‌روبی و مابقی دستگاه‌های عمومی هستند که به خدمت برف‌روبی مشغول خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال برای برف‌روبی پنج سایت پشتیبان، ۲۲ سایت اصلی و ۱۴۴ سایت فرعی در حوزه برف‌روبی ارائه خدمات خواهند داشت و در مجموع ۱۳ هزار نفر نیروی کارگری برای برف‌روبی معابر و خیابان‌ها و ۱۶ هزار نفر نیروی کارگری نیز برف‌روبی بوستان‌ها و درخت ‌تکانی را با بهره‌گیری از ۲۰۸۶ دستگاه ماشین‌آلات مختلف انجام خواهند داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی کامل همه عوامل خدمات شهری برای فصل بارش اظهار کرد: بی‌تردید وظیفه ما رفع مشکل است از خداوند می‌خواهیم امسال شاهد بارش برف و باران این نعمت الهی باشیم و ما نیز برای رفع مشکل در خدمت شهروندان هستیم.

وی در خصوص بروز برخی آبگرفتگی‌ها در سطح شهر تهران گفت: ممکن است کم و بیش آبگرفتگی‌های جزئی در سطح شهر تهران پس از بارش‌های ناگهانی ایجاد شود؛ اما قطعا این آبگرفتگی‌ها به صورت بحرانی نخواهند بود. لایروبی‌ مسیل‌ها انجام شده اما از همه شهروندان درخواست می‌کنیم در روزهای برفی همراهی و مشارکت ویژه‌ای داشته باشند. موضوعی که در همه نقاط دنیا قابل مشاهده است که در روزهای برفی شهروندان با صبر بیشتری در سطح شهر تردد می‌کنند و از ترددهای غیرضرور خودداری می‌کنند لذا امیدواریم شهروندان در این راستا با ما همکاری داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص استقرار مخازن شن و ماسه در سطح شهر گفت: بیش از ۳۰۰۰ مخزن شن و ماسه در سطح شهر تهران تعبیه و مستقر شده است و غیر از مخازن در معابر فرعی نیز کیسه‌های شن و ماسه مستقر هستند.

کد خبر 139798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha