بهترین عملکرد ماهانه از آن کدام خودروساز شد؟

بهبود فروش خودرو در اروپا به دلیل آشفتگی اقتصادی متوقف شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، فروش خودرو در اروپا در ماه اکتبر برای سومین ماه افزایش یافت زیرا مسائل مربوط به زنجیره تامین کاهش یافت، اگرچه نگرانی فزاینده‌ای وجود دارد که بدتر شدن شرایط اقتصادی شروع به معطل کردن خریداران کرده است.

انجمن خودروسازان اروپا اعلام کرد که ثبت‌نام خودروهای جدید در ماه گذشته 14 درصد افزایش یافته و به 910 هزار و 753 خودرو رسیده است. این صنعت در ماه آگوست پس از 12 ماه کاهش متوالی به رشد بازگشت.

در حالی که خودروسازان برای تامین امنیت نیمه هادی‌ها و سایر قطعاتی که با کمبود مواجه بوده‌اند، تا حدودی راحت‌تر می‌شوند، بحران انرژی منطقه، هزینه‌ها را افزایش داده و مانع از بهبود قابل توجهی می‌شود.

تحلیلگران در گزارشی اعلام کردند، حتی با وجود بهبودهایی که در سال آینده پیش‌بینی می‌شود، بازار بسیار پایین‌تر از حجم عملیاتی معمولی قبل از همه‌گیری خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، در بریتانیا، جایی که فروش خودرو بدترین سال از سال 1982 به بعد است، تورم در ماه گذشته به بالاترین حد خود در 41 سال گذشته رسید. البته خودروهای لوکس سطح بالا نسبتا انعطاف پذیر بوده‌اند و خودروسازان هنوز از سفارشات تکمیل نشده در اوج بحران‌های زنجیره تامین خود سود می‌برند. فولکس‌واگن با جهش 40 درصدی نسبت به سال گذشته، بهترین عملکرد ماه بود.

کد خبر 139812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha