کامیون باری 1929؛ نسل جدید معدنکار آمیکو معرفی و رونمایی شد

شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) طرح فروش ویژه نقدی نسل جدید کامیون باری 1929 آمیکو را پس از رونمایی رسمی این کامیون آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در همایش شناخت و توسعه ظرفیت‌های همکاری بین شرکت‌های معدنی و حمل و نقل، آمیکو از معرفی و عرضه یک کامیون باری جدید به بازار با کلیدواژه 400 اسب بخاری خبر داد.

آمیکو با گذشت دو هفته از آن همایش، امروز به این وعده عمل کرد و نسل جدید کامیون باری 1929 آمیکو با توان 400 اسب بخار را به بازار خودروهای کار و تجاری معرفی کرد.

بنابراعلام آمیکو، نسل جدید کامیون باری 1929 در حالی به زودی وارد چرخه حمل و نقل کشور می‌شود که توان 400 اسب بخاری تنها یکی از مزیت‌های این کامیون در مقایسه با رقبا است.

 


آمیکو طرح فروش نقدی ویژه نسل جدید کامیون باری 1929 را با قیمت دو میلیارد و 600 میلیون تومان و تحویل 60 روزه آغاز کرده است.

نسل جدید کامیون باری 1929 آمیکو با موتور WEICHAI شش سیلندر خطی مجهز به توربوشارژ و اینترکولر وارد بازار خودروهای تجاری می‌شود.

 

برای مشاهده تصاویر مراسم رونمایی کامیون باری 1929 آمیکو کلیک کنید.


نسل جدید این کامیون توان تولید 400 اسب بخار قدرت و گشتاور 1920 نیوتن متر را از طریق یک گیربکس 14 دنده برای راننده فراهم می‌کند.

کامیون 19 تن آمیکو نخستین بار در سال 1385 وارد ایران شد و یکی از موفق ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود. این کامیون 290 اسب بخاری ظرفیت تحمل باری در حدود 19 تن را دارد. این کامیون در معادن کاربرد گسترده ای دارد چرا که قادر است به راحتی بارهای سنگین را جابه جا کند.

 


 

این کامیون مجهز به امکاناتی مانند کولر و بخاری درجا، تهویه مطبوع، 4 آیینه و شیشه برقی و همینطور آیینه گرم‌کن است. فاکتورهایی مانند شتاب بالا، توانایی عبور این کامیون از مسیرهای دشوار، جابه جایی بارهایی با نتاژ بالا و همینطور استهلاک کم قطعات موجب شده است تا این محصول از محبوب‌ترین محصولات برای کار در شرایط سخت نظیر معادن باشد.

با توجه به ارتقای 130 اسب بخاری و 140 نیوتن متری در نسل جدید کامیون 1929، انتظار می‌رود تا توان حمل بار و قدرت مانور این کامیون نیز افزایش یابد.

از سوی دیگر استاندارد آلایندگی این کامیون نیز از یورو3 به یورو6 ارتقا یافته است که نقش مهمی در کاهش آلودگی محیطی کامیون 1929 جدید ایفا خواهد کرد.

کد خبر 139995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha