قدردانی معاون اول رئیس جمهور از سایپا

معاون اول رئیس جمهور در مراسم راه اندازی کریدور بین المللی چین، قزاقستان و ایران که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد،از تلاش های تمام کسانی که در راه اندازی این پروژه عظیم همكاری داشتند، قدردانی كرد.

به گزارش پرشین خودرو،  دكتر اسحاق جهانگیری با اشاره به اهمیت راه‌اندازی كریدور بین المللی حمل و نقل از چین به ایران خاطرنشان كرد: این مسیر در حقیقت باب جدیدی برای کشورمان در مبادلات بین المللی است و راه اندازی آن باعث میشود که بسیاری از نیازهای کشور تامین شود و مسیر بسیار مناسبی برای صادرات و واردات خواهد بود.
معاون اول رئیس جمهور همچنین از تلاش های گروه خودروسازیسایپا به دلیل فعالیت در عرصه تولید کالاهای داخلی و پیشتازی این گروه دربهره گیری از این كانال ارتباطی و ورود قطعات خودرویی برای تولید محصولات مشترك با برند داخلی قدردانی كرد و برای پویایی بیشتر صنعت خودروی داخلی آرزوی موفقیت كرد.
گروه خودروسازی سایپا از طریق كریدور چین- قزاقستان- ایران اولین محموله قطعات خودرویی از شركت چانگان چین را وارد كشور كرده و بر این اساس جزو اولین شركت های كشور در استفاده از این مسیر بین المللی بوده و امیدوار است از طریق این كانال ارتباطی بتواند جهت انجام تعاملات خود با شركای بین المللی با شرایط مناسب تری مبادلات خود را انجام دهد.

کد خبر 97867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha