پیش نمایش کراس اوور جدید «رنو» در نمایشگاه خودرو مسکو +تصویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی رنو اعلام کرد که در نمایشگاه اتومبیل شهر مسکو که تا هفته آینده برگزار خواهد شد، از یک خودروی کراس اوور کوپه رونمایی می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، آرکانا، نامی است که شرکت خودروسازی رنو بر روی کراس اوور کوپه خود گذاشته و قرار است که در 29 اوت سال جاری به طور رسمی معرفی شود، هرچند این خودرو در حال حاضر یک طرح کانسپت بوده و قرار است که نسخه نهایی آن در کارخانه رنو واقع در مسکو تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گیرد.

همانطور که انتظار می‌رود، اطلاعات زیادی به همراه این تصویر پیش نمایش منتشر نشده است و همین که می‌دانیم محصول جدید رنو یک خودروی کراس اوور کوپه بوده و با نام "Arkana" شناخته می‌شود جای شکر بسیار دارد، اما شایعاتی وجود دارد که خودروی کراس اوور کوپه رنو برمبنای پلتفرم "رنو کپچر" ساخته شده و تا سال آینده توسعه آن به پایان رسیده و به مرحله تولید خوهد رسید.

 



منابع خبری مدعی هستند که خودروی کراس اوور مذکور به طور انحصاری در بازار روسیه عرضه خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی رنو در صورت بازخورد مثبت در بازار روسیه، نسخه بین المللی آن را با اسمی متفاوت آماده کرده و در بازارهای جهانی عرضه کند.

در حال حاضر رقیبی برای رنو آرکانا تعیین نشده است، اما باتوجه به سقف شیب دار اتومبیل و همچنین طراحی خوب و پیشرفته آن، می‌تواند جایگزینی ارزان قیمت برای محصولاتی همچون "مرسدس بنز GLC کوپه" و یا خودروی "بی ام و X4" باشد.

کد خبر 100564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha