افزایش قیمت محصولات «تویوتا» با خرو‌ج بریتانیا از اتحادیه اروپا!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تویوتا هشدار می‌دهد که در صورت خروج کامل بریتانیا از اروپا، این شرکت مجبور به افزایش قیمت محصولات خود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در گزارشی که از سوی وبسایت انجمن تولیدکنندگان اتومبیل ژاپنی منتشر شده است و حالا در پرشین خودرو به بررسی آن پرداخته‌ایم، آکیو تویودا مدیرعامل و رئیس کمپانی خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از افزایش هزینه‌های تولید کنندگان، بریتانیا باید خروج خود از اتحادیه اروپا را در قالب "برکزیت" لغو کند.

آکیو تویودا در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: لازم است که یک محیط تجاری بدون محدودیت بین انگلستان و اتحادیه اروپا حفظ شود و فعالیت‌های صنعت خودروسازی همچنان براساس استاندارد و قراردادهای پیشین برای فعالیت بهتر و پایدار باشد. تغییرات تجارت بین انگلستان و اتحادیه اروپا به ویژه برای سازندگان ماشین‌های ژاپنی بدتر خواهد شد، از جمله مسائلی مانند عملیات و تدارکات درست در زمان کار، کاهش درآمد و همچنین تجدید نظر در قیمت فروش خودروها که منجر به افزایش هزینه خودروسازان و همچنین افزایش قیمت پرداختی از سوی مشتریان خواهد شد.

 



در حال حاضر تولید کنندگان اتومبیل ژاپنی حدود 14 کارخانه تولیدی و همچنین 17 مرکز تحقیق و توسعه در اتحادیه اروپا دارند که زمینه لازم برای اشتغال 170 هزار نفر و همچنین تولید 1.5 میلیون اتومبیل طی سال گذشته را فراهم کرده‌اند. حال کمپانی خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که در صورت نهایی شدن خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، ممکن است که این خودروساز ژاپنی به طور موقت برنامه تولید خود را در بریتانیا متوقف کند، زیرا کمپانی خودروسازی تویوتا در طول یک سال حدود 150 هزار اتومبیل در خاک بریتانیا تولید می‌کند، اما حدود 90 درصد آن‌ها به سایر کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

 

کد خبر 104232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha