فینال اولین دوره مسابقات فوتسال تاکسیرانی‌های کشور

پرشین خودرو: فینال اولین دوره مسابقات فوتسال تاکسیرانی‌های کشور بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در 2 اسفند 97 در شهر بندر عباس برگزار می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، اولین دوره مسابقات فوتسال تاکسیرانی‌های کشور به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

ضامنی گفت: ورزش همواره عامل نشاط و شادابی برای انسان می‌باشد و با ورزش، کسالت و تنبلی از انسان زدوده می‌شود و او را برای انجام کارهای فردی و اجتماعی آماده کرده و اخلاقش را بهبود می‌بخشد.

وی افزود: مسابقات فوتسال تاکسیرانی‌ها هم عاملی می‌شود تا تاکسیرانان و کارکنان سازمان های مربوطه با روحیه‌ای شاداب در جامعه حضور پیدا نمایند. همانطور که میدانیم رانندگان تاکسی جزو پر مراوده‌ترین افراد جامعه هستند و ورزش می‌تواند ذهن آنها را دو چندان با طراوت کنند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در ادامه بیان داشت: با هماهنگی که با آقای جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور داشتم از این موضوع استقبال کردند و جهت تشویق و حمایت از این حرکت ورزشی اعلام آمادگی کردند تا در مسابقه فینال این دوره که در شهر بندرعباس در ۲ اسفند برگزار می‌شود شرکت کنند.

ضامنی در پایان عنوان کرد: امید است که جامعه بزرگ تاکسیرانی و رانندگان تاکسی با روی آوردن به ورزش و ارتباط با ارزش‌های اجتماعی و انتقال آن به زوایای جامعه و اقشار مختلف اجتماعی، عامل مفیدی در طراوت و شادابی جامعه خویش شوند.

لازم به ذکر است که چهار تیم اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و سازمانهای حمل بار و مسافر نسیم شهر، تربت حیدریه و کاشان به مرحله نیمه نهایی صعود نمودند که در اول اسفند پس از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی این بازی ها در سالن فجر بندر عباس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

کد خبر 110480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha