کد خبر 113120
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
مِینت، الکتریکی کوچک و جذاب جنسیس +عکس

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی جنسیس در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، از یک خودروی تمام الکتریکی در قالب یک خودروی شهری کوچک رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، توسعه و راه اندازی وسایل نقلیه تمام الکتریکی تبدیل به یکی از اصلی ترین دغدغه های خودروسازان شده است و حداقل برای یکبار هم که شده باشد، شرکت های خودروسازی ایده های خود را برای طراحی و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی ارائه کرده اند که بسیاری از آنان به مرحله تجاری سازی رسیده و بسیاری دیگر در حال توسعه وسایل نقلیه الکتریکی برای داشتن سهم خود از بازار هستند.

 

حال در این بین شرکت خودروسازی جنسیس هم در فکر طراحی و راه اندازی یک خودروی تمام الکتریکی برای مصارف شهری است، به همین دلیل نعنای خوشمزه خود را در قالب یک طرح کانسپت جذاب معرفی کرده است.

 

جنسیس

 

مِینت یا به انگلیسی Mint، نام انتخاب شده از سوی جنسیس برای معرفی این خودروی الکتریکی جذاب شهری خواهد بود که دارای بار معنایی "نعنا" بوده و در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا معرفی شده است. البته پیش از این می دانستیم که شرکت خودروسازی جنسیس با یک خودروی الکتریکی به نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا می آید، اما انتظارات چیزی فراتر از یک خودروی الکتریکی کوچک شهری بود، درحالی که خودروهای کوچک شهری در حال نابودی بوده و تنها شاید الکتریکی بودن آن بتواند حفظ کننده بازار فروش در آینده باشد.

 

جنسیس

جنسیس

به طور کلی، شرکت خودروسازی جنسیس این اتومبیل 2 سرنشین را طراحی کرده است تا کاربران حرکتی آسان در شهرهای شلوغ داشته باشند و قدرت آن به قدری خواهد بود که می تواند با یکبار شارژ کامل باتری ها، برای چند روز مصارف شهری کاربرد داشته باشد. طبق گفته شرکت خودروسازی جنسیس، حداکثر محدوده حرکت 200 مایل با یکبار شارژ کامل باتری ها برای جنسیس مِینت پیش بینی شده است که با استفاده از شارژرهای سریع و قدرتمند 350 کیلووات می تواند در عرض چند دقیقه بخش قابل توجهی از ظرفیت باتری های خود را شارژ کند.

به غیر از محدوده حرکت اتومبیل که به صورت تقریبی و آن هم پیش بینی شده از سوی جنسیس اعلام شده است، جزییات فنی دقیقی از این خودروی شهری کانسپت ارائه نشده و باید تا توسعه نهایی و تایید تولید آن صبر کنیم، اما در ادامه موضوع مهم تری که می تواند برگ برنده این خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای شهری الکتریکی باشد، طراحی داخلی و خارج از کابین اتومبیل خواهد بود که همانند یک خودروی لوکس طراحی شده است. طراحی ظاهری اتومبیل کاملا با ویژگی خودروهای الکتریکی مطابقت دارد، اما داخل کابین همانند یک خودروی لوکس و گران قیمت در چرم باکیفیت فرو رفته است تا کاربران احساس رانندگی با خودروهای ارزان قیمت شهری را نداشته باشند.

جنسیس

کد خبر 113120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha