هیوندای در پی ساخت خودروهای اسپرت الکتریکی با کمک ریماک

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی هیوندای اعلام کرده است که با کمک ریماک می تواند بازی را در زمین خودروهای اسپرت تمام الکتریکی تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته خبری مبنی برهمکاری و سرمایه گذاری 90 میلیون دلاری هیوندای و کیا با شرکت خودروسازی "ریماک" منتشر شد و از سوی این خودروساز بزرگ کره ای مورد تایید قرار گرفت. به طور دقیق تر برای ایجاد مشارکت فنی با شرکت خودروسازی ریماک، کمپانی خودروسازی هیوندای سرمایه گذاری 64 میلیون یورو (حدود 72 میلیون دلار) و همچنین شرکت خودروسازی کیا سرمایه گذاری 16 میلیون یورو (حدود 18 میلیون دلار) انجام خواهند داد و هدف اصلی از این سرمایه گذاری، رسیدن به خودروهای تمام الکتریکی با عملکرد بالا خواهد بود که اولین نتیجه همکاری آنان می تواند یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی برای هیوندای و سپس شرکت خودروسازی کیا باشد.

حال باتوجه به شرایط بالا، اخیرا شرکت خودروسازی هیوندای اعلام کرده است که همکاری با شرکت خودروسازی "ریماک" می تواند بازی را در زمین خودروهای اسپرت تمام الکتریکی برای شرکت خودروسازی هیوندای تغییر دهد و همین موضوع تایید خواهد کرد که شرکت خودروسازی هیوندای هدف اصلی خود را بر روی طراحی و توسعه یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی با همکاری ریماک تعیین کرده است و چه بسا در آینده همکاری مشترک آنان به طراحی و ساخت یک خودروی سوپراسپرت تمام الکتریکی نیز ختم خواهد شد.

 



فارغ از طراحی و ساخت خودروهای اسپرت تمام الکتریکی، مشارکت فنی با شرکت خودروسازی ریماک باعث خواهد شد تا شرکت خودروسازی هیوندای و شریک تجاری آن یعنی کیا پیشرفت چشمگیری در زمینه سیستم های محرک تمام الکتریکی و همچنین ذخیره سازهای قدرتمند انرژی داشته باشند و محصولات آینده آنان بدون شک خروجی قدرت بالا و همچنین کارایی بسیار بالاتری در محدوده حرکتی خواهد داشت.

کد خبر 113907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha