کد خبر 11459
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
آقای احمدی بافنده هنوز جاده مخصوص یادت هست!؟

پرشین خودرو: محمد احمدی بافنده امروز مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران است و طی دو دهه گذشته در مناصب مختلف مشغول خدمت به جامعه بوده است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از موج، احمدی بافنده پس از فراغت از جنگ تحمیلی فقط و فقط به یک هدف فکر می کرد و آن نیز دو کلمه بود "ساخت داخل" و برای یک هدف زندگی می کرد "ما می توانیم". فرزند جنگ بود. زمان گذشت و گذشت او خیلی از جنگ دور شد از ما می توانیم! او سال هاست دیگر نمی سازد و مناصب اجرایی دیگر ساختن آنچه که نمی توانستیم نیست. احمدی بافنده از قایق تندرو تا اتوبوس، مینی بوس و خودروهای شاسی بلند ساخته اما امروز از گذشته خود فرار می کند. احمدی بافنده آنقدر با شور و شوق برای ساختن تلاش می کرد که موهایش سفید شد. جوانیش رفت اما این جملات را نوشتیم تا او به یاد گروه خودرویی صنایع دفاع در انتهای انتهای جاده مخصوص بیفتد، به خودروسازی فتح فکر کند و به خاطراتش! آقای احمدی بافنده توسعه یک دهه دو دهه یک عمر دو عمر نیست، زمانیکه همه ما غرق در واردات و لوکس بازی و تجملات هستیم یک باره نهیب می رسد که کجا می روید؟ بازی هنوز تمام نشده است. آقای احمدی بافنده هنوز وقتی نام ایران، نام تولید، نام اشتغال به زبان می آید بدن هایی هستند که موهایشان سیخ می شود و رگ گردن آنها باد می کند. آقای احمدی بافنده هیچ کس بدش نمی آید هموطنش تاکسی 70-60 میلیونی شما را سوار شود هیچ کس بدش نمی آید هموطنش تاکسی "بنز" سوار شود، اما انصافا واقعیت دارد و آیا واقعا میانگین همه چیز جامعه حتی به آن جایگاه رسیده که تاکسی 70میلیونی شما را سوار شویم؟ وقتی که می گویم میانگین یعنی همه چیز یعنی توان مالی، یعنی توان فرهنگی یعنی توان انتظارات یعنی خیلی چیزها؟ توان مدیریت، توان پرداخت هزینه تعمیرات، نگهداری، یعنی توان خیابان ها، و یعنی آموزش های اجتماعی؟ آقای احمدی بافنده، محمد آقای کوچه های خرمشهر، هم رزم شهیدان بزرگ خرمشهر، هنوز ایران خرمشهر است هنوز کوچه های خرمشهر همان گونه هست که بود شاید مدتهاست به خرمشهر نرفته ای! شاید صدارت بر شهرداری بالای شهرترین نقطه ایران همه چیز را از یادت برده! ما می خواهیم خودرو 70میلیونی سوار شویم سردار اما محصول داخلی خودمان! ما هنوز خودروسازی داریم اگر یک وقتی مثل بعضی همسایه ها فقط نفت و گاز فروختیم و تاکسی آن چنانی سوار شدیم چشم ما هم این گونه می رویم. تلنگر رهبر انقلاب بر همین اساس بود. هنوز دو ماه نگذشته به یاد بیاوریم روزهای بعد از جنگ را. ای کاش بر خودروهای 70میلیونی که شما برای مردم می خرید عکس کوچه های خرمشهر هم در روی شیشه جلوی ماشین بچسبانید تا یادمان بیاید هنوز وقت مان نیست، وقتی وطن، ساختن می خواهد!
کد خبر 11459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    2 0
    ایشان حرف دل خیلی از مردم این کشور را گفتند که هر روز مجبورند سوار بی کیفیت ترین خودرو ها شوند اگر کمی منصف باشید و به اطراف خود نگاه کنید زن هایی را میبینید که مجبورند در عقب خودروی تاکسی پراید کنار مردان نامحرم بنشینند ...... به راستی مسئولین محترم شرکتهای خودرو سازی و سایر تصمیم گیرندگان حاضرهستند که همسر و دخترانشان در چنین موقعیتعایی قراربگیرند؟ شما هم بهتر است در دام انتقادهای جهت دار شرکتعای خودروساز نیفتید. ضمناً از آنجایی که به نظر مقام معظم رهبری اشاره کردید باید نظرتان را به بخش دیگری از سخنان ایشان جلب کنم که اشاره کردند حمایت مردم از تولید ملی و خرید کالای داخلی یک بخش موضوع است.بخش اصلی و مهمتر ارتقاء کیفیت محصول داخلی است تا مردم ترقیب به استفاده از آن شوند به راستی خودروسازان تنبل ما تا چه اندازه به این سخنان توجه دارند؟
  • احمدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    1 0
    آقای مدیر عامل سازمان تاکسرانی به نظر می رسد انتقاد شما نه از جب علی است بلکه به دنبال واردات تاکسی های گرانقیمت برای من راننده ای که صورت خود را با سیلی سرخ می کنم . شاید از طریق واردات به نوایی برسید آقای مدیر عامل