طراح ارشد سابق لامبورگینی به جنسیس می رود!

پرشین خودرو: خبرهای جدید حاکی از آن است که فیلیپو پرینی، طراح ارشد سابق لامبورگینی در حال رفتن به شرکت خودروسازی جنسیس و تبدیل شدن وی به طراح اصلی این شرکت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از آنکه شرکت خودروسازی کیا همکاری خود با "کریم حبیب" برای مشارکت در طراحی محصولات خود را تایید کرد، شرکت خودروسازی جنسیس هم طراح سابق محصولات لامبورگینی، یعنی "فیلیپو پرینی" را دعوت به همکاری کرده است تا به عنوان طراح اصلی محصولات شرکت خودروسازی جنسیس به کمپانی خودروسازی هیوندای در جذب بیشتر مشتریان زیرمجموعه خود کمک کند.

فیلیپو پرینی قرار است که به عنوان طراح اصلی شرکت خودروسازی جنسیس در استودیو طراحی پیشرفته این شرکت در اروپا فعالیت کند و انتظار می رود که نقش اساسی در شکل گیری وسایل نقلیه جذاب با چاشنی اسپرت برای جنسیس در آینده باشد. در این خصوص پرینی اعلام کرد که "من شیفته مشارکت در تحول برند "جنسیس" هستم و مشتاقانه منتظر چالش های جدید با تیم طراحی جنسیس هستم تا تخصص و تجربیات خود را در اختیار آنان قرار دهم.

 

جنسیس



فیلیپو پرینی با داشتن مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک و همچنین کارشناسی ارشد طراحی اتومبیل از Politecnico di Milano، در طول چند دهه اخیر با برخی از جالب ترین برندهای خودروسازی اروپا همکاری داشته است که در این خصوص می توانیم به شرکت های آلفارومئو، آئودی، لامبورگینی و همچنین ایتال دیزاین اشاره کنیم.

مدیرعامل کمپانی خودروسازی هیوندای در رابطه با این طراح عنوان کرد که تجربه فیلیپو با مارک های لوکس اروپایی، وی را تبدیل به یک رهبر ایده آل در بخش طراحی محصولات جنسیس خواهد کرد و بینش وی نقش مهمی در توسعه هریک از پروژه های آینده ما با طراحی پیشرفته و آینده نگر خواهد داشت.
 

کد خبر 116515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha