از میزبانی باشگاه مشتریان سال 97 تا حضور در نمایشگاه خودرو 98

پرشین خودرو: نمایندگی آمیکو در کرمانشاه که در حال حاضر حضور پررنگی در نمایشگاه خودروی این استان دارد، از ارائه خدمات مطلوب تر به مالکان خودروهای آمیکو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مکری در خلال برگزاری نمایشگاه خودرو کرمانشاه به خبرنگار پرشین خودرو گفت: در میزبانی از باشگاه مشتریان آمیکو که سال گذشته با محوریت نمایندگی آمیکو در کرمانشاه برگزار شد، وعده دادیم که خدمات دهی به خودروهای سنگین آمیکو در این استان را آغاز کنیم که با حمایت های گروه صنعتی آمیکو این امر محقق شد.

نماینده آمیکو در کرمانشاه افزود: با توجه به استقبالی که از محصولات آمیکو در غرب کشور شده است، در نظر داریم تا خدمات بهتری را با سرمایه گذاری در استان ارائه کنیم.

 



مسعود مکری با توجه به اینکه نمایشگاه خودرو کرمانشاه نخستین نمایشگاهی بود که در سال جاری میزبان گروه صنعتی آمیکو است، تصریح کرد: با وجود اینکه محدودیت های بازار و صنعت خودرو موجب شده است تا خودروسازان برای حضور در نمایشگاه های خودرو مشکل داشته باشند اما گروه صنعتی آمیکو به واسطه فراهم ساختن زیرساخت های مناسب توانسته است هم حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو داشته باشد هم تولید و عرضه خودروهای پیکاپ آسنا، کامیونت 5.2 و کشنده 2640 را به صورت مستمر در دستورکار داشته باشد.

کد خبر 116813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha