نیسان پاترول جدید، لوکس و جذاب تر از همیشه

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی نیسان روز گذشته نسخه جدید نیسان پاترول را با پیشرفت های اساسی در ظاهر و امکانات خود رسما معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نیسان پاترول را می توانیم یکی از تاثیرگذارترین و بزرگ ترین ساخته نیسان دانست که ما ایرانی ها با نسل های قبل آن خاطرات زیادی داریم و یکی از بهترین و کاربردی ترین شاسی بلندهای موجود در بازار کشور از لحاظ عملکرد فنی به شمار می رفت.

 

پاترول



حال این خودروی شاسی بلند با پشتوانه بسیار قوی گذشتگان خود قدم در راستای پیشرفت گذاشته و در این مسیر تغییرات و پیشرفت های بسیار زیادی در مشخصات و همچنین ظاهر خود تجربه کرده است تا سرنشینان بتوانند راحتی بیشتر و امنیت کامل را احساس کنند.

نکته قابل توجه در رابطه با این خودرو، عرضه آن تا پایان ماه جاری در خاورمیانه خواهد بود که اصلی ترین بازار فروش نیسان پاترول به شمار می رود و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مشتریان اصلی این اتومبیل به شمار می روند.

 

پاترول



همانطور که در تصاویر شاهد هستید، ظاهر این خودرو نسبت به نسخه قبل خود پیشرفت های بسیار زیادی داشته است و حالا شاهد طراحی جدید چراغ ها و همچنین جلوپنجره اتومبیل در کنار تغییرات اساسی مجموعه سپر اتومبیل هستیم که این اتومبیل را بیشتر از هر وقت دیگری جذاب کرده است.

 

پاترول



در کنار طراحی بیرونی اتومبیل، توجه ویژه ای به طراحی داخل کابین و تجهیزات بکار رفته در این محیط شده است و حالا می توانیم شاهد دوخت روکش های چرمی بسیار مرغوب صندلی ها در کنار یک جفت صفحه نمایشگر بزرگ و لمسی در کنسول مرکزی باشیم که صفحه نمایشگر بالا اطلاعات مکانی و نقشه را به کاربران نشان داده و با استفاده از صفحه نمایشگر پایین می توانید از سیستم سرگرمی اتومبیل خود بدون کنار زدن نقشه و یا بستن آن استفاده کنید.

 

پاترول



گفتنی است که سیستم سرگرمی این خودرو مجهز به "اپل کارپلی" و یا "آندروید اوتو" بوده و کاربران به راحتی می توانند تلفن همراه خود را به شاسی بلند لوکس و قدرتمند خود متصل کنند. از ویژگی های جدید ایمنی اتومبیل هم می توان به سیستم ترمز هوشمند اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده و همچنین سیستم هشدار برخورد از جلو به عنوان تجهیزات استاندارد اشاره داشت.

در بخش فنی، نیسان پاترول 2020 مجهز به یک پیشرانه درون سوز 4 لیتری شش سیلندر به عنوان یک گزینه استاندارد شده است که حداکثر خروجی قدرت آن به 275 اسب بخار وهمچنین میزان خروجی گشتاور آن هم به مرز 394 نیوتن متر خواهد رسید. اما اگر به دنبال یک گزینه قوی تر هستید، شرکت خودروسازی نیسان یک موتور 5.6 لیتری هشت سیلندر هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است که در حداکثر کارایی خود توان 400 اسب بخاری و گشتاور 560 نیوتن متری خواهد داشت.

کد خبر 116851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha