«تویوتا» معتبرترین خودروساز در استرالیا شد + جزئیات

پرشین خودرو: یک نظرسنجی جدید از 14 هزار استرالیایی، نشان می دهد که تویوتا قابل اعتمادترین خودروساز فعال در بازار این کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بررسی های جدید کارشناسان استرالیایی و همچنین نظرسنجی از 14 هزار و 383 نفر در این کشور، نشان می دهد که شرکت خودروسازی تویوتا معتبرترین خودروساز فعال در این کشور بوده و مشتریان بیشتر از همه به محصولات این خودروساز ژاپنی اعتماد خواهند داشت.

در جایگاه دوم، شرکت خودروسازی مزدا به عنوان معتبرترین خودروساز فعال در کشور استرالیا معرفی شده است و بعد از آن هم می توانیم یک ژاپنی دیگر، یعنی شرکت خودروسازی "هوندا" را شاهد باشیم که در بین 3 برند معتبر فعال در بازار استرالیا قرار می گیرند و مشتریان بیشتر از همه به محصولات آنان اعتماد دارند.

در جایگاه چهارم تا دهم نیز به ترتیب شرکت های خودروسازی سوبارو، نیسان، هیوندای، تسلا، مرسدس بنز، کیا و شرکت خودروسازی فورد قرار خواهند گرفت و نکته جالب آن می تواند رشد قابل توجه محصولات الکتریکی در بازار استرالیا و اعتماد به شرکت خودروسازی "تسلا" باشد که جایگاه آن حتی بهتر از مرسدس بنز شده است. ولی این حقیقت غیرقابل انکار است که 5 برند نخست و قابل اعتماد در بازار استرالیا، همگی ژاپنی هستند.

 

تویوتا



نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این لیست، عدم حضور شرکت خودروسازی بومی استرالیایی ها در بین قابل اعتمادترین برندهای خودروسازی فعال در استرالیا خواهد بود، یعنی شرکت خودروسازی "هولدن" که در این لیست جایی نخواهد داشت و نتوانسته است با استفاده از مزیت های داخلی، حرفی در برابر رقبای خارجی خود در خانه داشته باشد. هرچند شرکت خودروسازی هولدن بدون داشتن پایه تولید محلی، بیشتر از همه به عنوان یک واردکننده و مونتاژکننده فعالیت داشته است و طبیعی است که در طول سال های اخیر از رقبای خود عقب بماند و زنگ خطری برای مالک این خودروساز استرالیایی، یعنی کمپانی خودروسازی "جنرال موتورز" که زیرمجموعه آن چندان عملکرد مطلوبی در بازار محلی خود نداشته است.

کد خبر 119218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha