کد خبر 122423
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مسابقات نسكار در فضای مجازی برگزار می‌شود

حالا كه مسابقات نسكار تا 17 مه (28 اردیبهشت) به تعویق افتاده و سایر مسابقه ها به خاطر شیوع كرونا كنسل شده، مسابقات مجازی در فضای شبیه سازی شده تعطیل نیست.

به گزارش پرشین خودرو، سری حرفه ای نسكار الكترونیكی eNASCAR iRacing در همان زمان برگزاری مسابقات اصلی به كمك حقیقت مجازی و شبیه ساز مسابقات iRacing simulator به قوت خود باقی است. درست است كه مسابقات شبیه سازی شده اند اما رانندگان، همان رانندگان واقعی مسابقات نسكار هستند.

نه تنها رانندگان واقعی و فعلی مسابقات نسكار در این مسابقات شبیه سازی شده مجازی شركت دارند، بلكه اسطوره های این عرصه مثل دیل ارنهارت جونیور هم به پشت فرمان برگشته اند. ماه گذشته دنی هاملین پرچم مسابقات در فضای مجازی را در دست داشت كه در مسابقه سرعت مجازی میامی پرچم زد. گزارشگران پای ثابت این مسابقات، جف گوردن، مایك جوی و لری مكرینولدز روی این مسابقات اظهار نظر می كنند، تحلیل گر مسابقات هم كلینت بویر است، طوری كه حال و هوای مسابقات نسكار حفظ شده است.

مخاطبان این مسابقات به قدری بزرگ شده است كه فاكس مسابقات مجازی را از 10 مه (21 اردیبهشت) پخش زنده می كند. بر اساس برنامه ریزی ها 3 مه (14 اردیبهشت) مسابقات سرعت دوور برگزار شد. مسابقات سرعت مارتینزویل در 10 مه (21 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

 

مسابقات نسكار


همچنین نسكار مسابقات جدیدی را طرح ریزی كرده تحت عنوان «توفان شنبه شب» كه به صورت زنده در وبسایت eNASCAR.com پخش می شود. این مسابقات مخصوص رانندگان كاپ غیرنسكار است كه در فضای شبیه سازی شده برگزار می شود. این مسابقات در مسیر های كوتاه طرح ریزی شده اند.

برای كسانی كه تلویزیون كابلی یا ماهواره اندارند، امكان تماشای مسابقات مجازی نكسار در تلویزیون های اینترنتی از قبیل Sling TV (كه پولی است و ماهانه 30 دلار هزینه دارد)؛ YouTube TV (با هزینه 50 دلار در ماه)؛ HULU (55 دلار در ماه)؛ Fubo TV (55 دلار در ماه) قابل تماشا است.

نسکار (NASCAR) به انجمن ملی مسابقات خودروهای کارکرده (National Association for Stock Car Auto Racing) در آمریكا گفته می‌شود كه بزرگ‌ترین برگزارکننده مسابقات اتوموبیل‌رانی در ایالات متحده آمریکا است و از جمله محبوب‌ترین مسابقات اتوموبیل‌رانی به حساب می آیند و سه بخش اصلی دارند:

جام نکستل (NEXTEL Cup)
دوره‌مسابقات تریلی کرفتسمن (Craftsman Truck Series)
دوره‌مسابقات بوش (Busch Series)
نسکار ۱۵۰۰ مسابقه در ۱۰۰ میدان خودرو-رانی، در ۳۹ ایالت آمریکا و همچنین در کانادا و مکزیک برگزار می‌کند. محل اصلی نسکار در دایتون بیچ در فلوریدا است.

منبع: سایپا

کد خبر 122423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha