اعلام برنده های قرعه کشی سایپا، ساعت 13 امروز

قائم مقام مدیرعامل سایپا در فروش گفت: در طرح فروش فوق العاده سایپا، 1.1 میلیون نفر ثبت نام کردند که کمتر از ۸ درصد از این افراد در صحت سنجی های انجام شده حذف شدند که نشان می دهد متقاضیان به قوانین اعلام شده پای بند بودند و صادقانه در خوداظهاری شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مجید باقری با بیان این مطلب اظهار داشت: قرعه کشی میان یک میلیون نفر متقاضی خودروهای سایپا انجام می شود که نشان می دهد به ازای هر 100 نفر یک خودرو وجود دارد که البته این آمار به صورت کلی است و به صورت دقیق تر برای هر خودرو این آمار متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به تحویل 120 هزار خودرو به مشتریان سایپا از ابتدای سال تا کنون تصریح کرد: این آمار نشان می دهد که تحویل خودرو در سال جاری نسبت به مدت مشابه 55 درصد رشد داشته است.
 

قرعه کشی سایپا


باقری با اعلام اینکه برنده های قرعه کشی ساعت 13 امروز اعلام می شود، افزود: بلافاصله پس از اعلام اسامی برنده های قرعه کشی، از ساعت 14 امروز طرح پیش فروش 9 محصول سایپا را آغاز می کنیم که ساینا اس و شاهین در میان این خودروها به عنوان محصول جدید قرار دارد.

وی با اشاره عرضه شاهین در طرح پیش فروش یکساله گفت: در این طرح، تحویل خودروها از 4 ماه تا یکسال است اما شاهین در زمستان سال جاری تحویل خریداران خواهد شد.

باقری در پایان یادآور شد: در طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا، 40 هزار خودرو عرضه می شود.

 

گزارش تصویری مراسم قرعه کشی سایپا را می توانید اینجا مشاهده کنید.

کد خبر 123299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha